۲
داستان شکایت ۵ میلیاردی از پرسپولیس/ بیرانوند به باشگاه بدهکار شد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وکیل علیرضا بیرانوند گفت طبق اسنادی که در اختیار دارد باشگاه پرسپولیس باید حدود ۵ میلیارد تومان به این دروازه‌بان پرداخت کند.

خبرورزشی - مصطفی سلیمانی وکیل بیرانوند در خصوص جلسه شکایت بیرانوند از باشگاه پرسپولیس در فدراسیون فوتبال می گوید؛ «امروز جلسه بود و وکیل باشگاه پرسپولیس هم حضور داشت. طبق دادخواستی که داده بودیم، باشگاه پرسپولیس جواب داده بود و یک‌سری ادعا مطرح شده بود. کمیته وضعیت هم مهلتی به باشگاه پرسپولیس برای ارائه مدارک داده و سال آینده رأی صادر خواهد شد.»

بحث مالی شکایت بیرانوند از پرسپولیس چقدر است؟ سلیمانی می گوید؛ «حدود ۵ میلیارد تومان.»

وکیل بیرانوند درباره بحث متمم قرارداد بیرانوند که در زمان انصاری‌فرد امضا شده بود و هیئت مدیره آن را قبول نداشت توضیح داد؛ «آن متمم در باشگاه پرسپولیس به ثبت رسیده و مشکلی وجود ندارد. رویه باشگاه پرسپولیس همین است و حتی قرارداد اصلی بازیکن را هم مدیرعامل امضا کرده و مُهر باشگاه پای آن است. متمم هم امضای مدیرعامل و مُهر باشگاه را دارد و در باشگاه هم به ثبت رسیده و شماره ثبت دارد. تمام مطالبات باید پرداخت می‌شد که متأسفانه این اتفاق نیفتاده است. بیرانوند از سال اول نیز طلبکار است که متأسفانه پرداخت نشده است.»

آیا باشگاه پرسپولیس چه میزان از مطالبات بیرانوند را قبول دارد؟ وکیل بیرانوند در این زمینه می گوید؛ «چون مدیریت باشگاه پرسپولیس عوض شده، یکسری مطالب را باشگاه قبول ندارد. چیز خاصی اعلام نکردند اما اینطور که باشگاه می‌گوید بیرانوند باید پولی هم بدهد!»

وکیل بیرانوند در مورد شرایط موکلش در لیگ بلژیک گفت: خدا را شکر وضعیتش خوب است و فکر می‌کنم این هفته آماده خواهد شد و از هفته بعد هم برای بازی‌های ملی باید به ایران بیاید. شرایط بیرانوند خوب است و ان‌شاءالله در بازی های آینده بتواند خودش را نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    بازیکن در حد بیرانود ندیدم که پولکی باشد..فقط برای پرسپولیس شاخ و شانه می کشند..همین بازیکن میلیاردی در نفت ته ان جا گدذاشت رفت..
  • MM IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    والا ،میخواد کلنگ به زمین بزنه یا بار آجر خالی کنه، کاشکی با این۵میلیارد هاچندتازندانی آزادمیشد یا برای چند نفر شغل ایجاد میشد یاکانکس مدرسه برای اونهایی که داخل چادر درس میخونن تهیه میکردن ویا.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی