نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اسطوره فوتبال آلمان موافق کدام مربی است؟/ گزینه عجیب قیصر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرانتس بکن‌باوئر می‌گوید هانسی فلیک گزینه خوبی برای تیم ملی آلمان است و از طرفی به لوتار ماتئوس هم اعتماد دارد.

خبرورزشی - فرانتس بکن‌باوئر، قیصر فوتبال آلمان معتقد است هانس دیترفلیک و لوتار ماتئوس، گزینه‌های مناسبی برای جانشینی یواخیم‌ لو در تیم ملی آلمان هستند.

بکن‌باوئر در این باره می‌گوید: «به نظر من نظر من هم هانس دیتر فلیک، سرمربی بایرن‌مونیخ و هم لوتار ماتیوس، گزینه‌های بسیارخوبی هستند. به خصوص فلیک که در جام جهانی‌ ۲۰۱۴ دستیار یواخیم‌ لو بود و قهرمان جهان شد. چون او تمام زیر و بم کار در فدراسیون و تیم ملی آلمان را می‌داند. البته باید دید آیا واقعاً بایرن می‌گذارد که فلیک برود یا نه.»

قیصر فوتبال آلمان در اظهار نظری جالب ماتئوس را هم گزینه خوبی برای مانشافت می‌داند: «البته برخلاف او، ماتئوس که فقط کار گزارشگری می‌کند، مسئولیت تیمی را ندارد و آزاد است. به هر حال به لوتار هم اعتماد دارم. او تجربه کاری گسترده‌ای دارد و بسیار پخته است از این رو می‌گویم چرا مربی بعدی ما، لوتار نباشد؟!»

بکن‌باوئر در حالی ماتئوس را برای مربیگری تیم ملی آلمان پیشنهاد می‌دهد که ستاره پیشین مانشافت ۱۰ سال است مربیگری نکرده. آخرین تجربه ماتئوس حضور روی نیمکت تیم ملی بلغارستان در ۱۰ بازی و جدایی در ماه سپتامبر ۲۰۱۱ بود.

در این رابطه بخوانید و ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی