یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
۱ |
۰
چرا پرسپولیس از آرمان رمضانی درآمدزایی نکرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم شکوری می‌گوید که جدایی آرمان رمضانی به صورت قطعی بوده و او حتی حقوق نیم فصلش را هم دریافت نکرد.

خبرورزشی - معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی آرمان رمضانی عنوان کرد: آقای رمضانی یک نیم فصل در خدمت باشگاه پرسپولیس بود و توپ برایش نچرخید و از جمع ما به صورت قطعی جدا شد و کمتر از مبلغ نیم فصل را دریافت کرد و این بازهم بر اساس اعلام کادرفنی و صرفه و صلاح باشگاه بود و امیدواریم بازیکنانی که به تیم ما می‌آیند موفق شوند.

بیشتر بخوانید:

شکوری در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس از آرمان رمضانی درآمدزایی نکرد، اظهار داشت: من فکر می‌کنم بر اساس صحبت‌هایی که کادرفنی ما انجام داده بود، با بعضی بازیکنان خداحافظی می‌کنیم و این به نفع باشگاه پرسپولیس و شاید خود بازیکن باشد. ما از اول سیاستمان این بوده که درباره دیگر بازیکنان صحبتی انجام ندهیم. اگر به اول فصل برگردیم و هجمه‌ای که بین نقل و انتقالات دو باشگاه بود، ما موضع‌مان را گفتیم که اگر از هر تیمی بازیکنی نیاز داشته باشیم، مذاکره می‌کنیم به شرطی که به کار تیم ما بیاید.

او با اشاره به وضعیت تیم پرسپولیس در این خصوص گفت: نباید فراموش کنیم پرسپولیس ۴ سال قهرمان شده و صدرنشین بوده و دو دوره در فینال آسیا بوده و ما بازیکنانی را می‌خریم که در پرسپولیس کار کنند و بازیکنانی را می‌خریم که هم برای ارتقای خودشان هم ارتقای جایگاه پرسپولیس.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یوسف IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    اقای شکوری زمانی که استقلال درفینال اسیا حضورداشت وازلحاظ فینال بعدازالهلال که 7فینال اسیا تجربه کرده سرورتون 4تا فینال اسیا تجربه کرده شما کجا بودی که حالا هی فینال فینال اسیا میکنی والله اگه استقلال بازیکناشو تو سال 2018 حفظ کرده بود محال بود شما به فینال صعودکنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی