نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
۰ |
۰
وعده به فوتسالیست‌های زن تا قبل از عید
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ضمن تکذیب برخی شایعات و اخبار غیرواقعی توضیحاتی را در خصوص پرداخت پاداش‌های معوقعه تیم فوتسال بانوان ارائه داد.

خبرورزشی - در چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر پرداخت دوبرابری پاداش معوقه ۲ ساله بانوان قهرمان فوتسالیست مطرح شده است اما شهره موسوی نایب رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال این خبر را رد می کند.
وی در این باره اظهار داشت: از روزی که به فدراسیون جدید آمدم گفتم تمام تلاش خود را انجام می دهم تا این پاداش و مطالبات این طرف سال و پیش از عید نوروز پرداخت شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با اشاره به تعویق دوساله پرداخت پاداش بانوان قهرمان فوتسالیست یادآورشد: زحمات و تلاش‌های این عزیزان برای ما ارزشمند است و قدردان آنها هستیم. حتم بدانید تا روزی که در این سمت در فدراسیون مشغول به کار هستم با تمام وجود دنبال حق و حقوق بانوان رفته و اجازه نخواهم داد حقی از آنها ضایع شود. به شخصه پیگیراین پاداش معوقه دوساله هم هستم اما عادت ندارم وعده واهی یا خلاف واقع بدهم. اگر حرفی بزنم پای آن می ایستم و صداقت و روراستی سرلوحه کار من چه درحوزه اقتصادی و چه ورزشی بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: درهمین راستا چند بارمفصل با آقای عزیزی خادم ریاست محترم فدراسیون فوتبال نیز صحبت کرده و در تلاش هستیم مطالبات و پاداش های معوقه پرداخت شود. رئیس فدراسیون هم نگاه مثبتی به فوتبال و فوتسال بانوان داشته و گفت این طرف سال ( قبل از عید نوروز ۱۴۰۰) این پاداش های به جای مانده از سال ۲۰۱۸ پرداخت خواهد شد.

شهره موسوی در خصوص شایعه بیشتر شدن پاداش بانوان فوتسالیست به جای مانده از سال ۲۰۱۸ خاطرنشان کرد: بنده نه اهل قول واهی دادن هستم و نه قولی می دهم که پاداش ها بیشتر پرداخت شود. این شایعات و صحبت ها نیز صحت نداشته و به صراحت اعلام می کنم به جای قول الکی دادن باید تلاش کرد تا زحمات این بانوان ورزشکار جبران شود. بنده معتقدم اول باید اصل مطالبات و پاداش ها را بدهیم و بعد اگر شرایط مهیا شده یا اسپانسر پیدا شود یا اینکه به قول عامیانه پول آن درجیب ما صدا کند، بین دوستان تقسیم خواهیم کرد. درحال حاضر همه از وضعیت فدراسیون باخبر هستند و شرایط به گونه ای است که اول باید اصل بدهی ها، مطالبات و معوقات خُرد و کلان پرداخت شود و بعد روی مازاد آن حساب باز کرد.
نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال افزود: از همه دوستان خواهشمندم از دامن زدن به چنین صحبت ها یا شایعاتی پرهیز کرده و اجازه بدهند امورات فوتبال و فوتسال بانوان براساس منطق و واقعیت موجود پیش برود. بار دیگر تأکید می کنم ترجیح می دهم به جای قول دادن، مدیری عملگرا باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی