عکس| سرقت مسلحانه در خانه ستاره فوتبال/ خانواده گروگان گرفته شدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شب گذشته آنخل دی‌ماریا در دقیقه ۶۲ دیدار پاری‌سن‌ژرمن و نانت تعویض شد تا هنگام سرقت مسلحانه از خانه‌اش نزد خانواده‌اش برود.

خبرورزشی - در حالی که پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته به مصاف نانت رفته بود، همزمان با برگزاری این دیدار خانه آنخل دی‌ماریا مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

دقیقه ۶۲ دی‌ماریا تعویض شد، در حالی که به لئوناردو مدیر تیم خبر داده شده بود که منزل ستاره آرژانتینی مورد حمله قرار گرفته. خانواده این بازیکن هنگام سرقت در خانه بودند. مائوریسوی پوچتینو سرمربی تیم هم به دی‌ماریا شرایط را توضیح داده و او را به بیرون از ورزشگاه فرستاده است.

نشریه «لوپاریزین» مدعی شده، خانواده دی‌ماریا ابتدا گروگان گرفته شده بودند، اما در نهایت پلیس وارد عمل شده و سارقان را دستگیر کرده است. این سرقت مسلحانه از منزل آنخل دی‌ماریا بدون تلفات جانی خاتمه یافته است.

سرقت خانه دی‌ماریا

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دانایی رمز امنیت IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    سارقین که روح نیستند از دیوار عبور کنند، پس اگر به جای درب، حفاظ و قفلهای اسباب بازی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت فروخته میشن و هر کلید ساز یا دزد تازه کاری هم میتونه باز یا تخریبش کنه فقط یک قفل ضد دیلم روی درب نصب باشه که بدون هیچ اما و اگری باز یا تخریب نشه و همچنین مقابل بالکن، نورگیر و پنجره ها هم حفاظ ضد دیلم نصب باشه که واقعا قابل شکستن از جای جوش و فاصله انداختن با دیلم یا جک بین میله ها نباشه، نه تنها وقتی منزل نیستید سارقین نمیتونن وارد بشن بلکه سارقین به عنف هم که وقتی در حال استراحت، خواب، تماشای تلویزیون و حتی استحمام هستید میان داخل نمیتونن وارد بشن و از همه مهمتر اینکه سیستم ضد زورگیری قفل ضد دیلم نیز ناجی شما در مقابل سارقین خشنی است که در لباس مامور پلیس، آب، برق، گاز و سرایدار به بهانه های مختلف از جمله امضای یک رسید یا روئیت یک حکم مجبورتون میکنند درب را برای آنها باز کنید که به محض باز کردن درب بیان داخل و با کتک و تهدید هرکاری دلشون بخواد بکنند، پس قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن نصب کنید که حداقل در منزل امنیت داشته باشید
    • محمد IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
      عزیز از ماشین حمل پول ایمن تر و مجهزتر که نداریم داریم؟ فرانسوی ها در دزدی از این ماشینها چنان عمل میکنند که خود پلیس هم تا مدتها نمیفمه چجوری سارقان وارد خوردرو شدن. کلا فرانسه مهد اینجور دزدیهاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی