نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دردسر بزرگ انتقال قاسمی نژاد به استقلال یک استقلالی است!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی رحمتی، سرمربی پدیده مشهد با انتقال امین قاسمی‌نژاد به استقلال مخالف است و به همین دلیل پیوستن این بازیکن به جمع آبی‌پوشان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خبرورزشی - امین قاسمی‌نژاد، مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد تلاش زیادی کرد به استقلال پیوندد و حتی با هم‌بازی‌های خود در تیم مشهدی خداحافظی کرده بود، اما موانعی باعث عدم پیوستن به او استقلال شده است. در مذاکرات اولیه با قاسمی‌نژاد قرار بود مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن توسط باشگاه استقلال پرداخت شود که در ادامه پدیده این مبلغ را به ۴ میلیارد تومان افزایش داد و باعث عقب‌نشینی مدیران استقلال شد.

قاسمی‌نژاد که تمایل زیادی دارد به استقلال برود، از گل‌گهر سیرجان نیز پیشنهاد دارد و این باشگاه حاضر شده مبلغ رضایت‌نامه فوق را بپردازد. اینکه چرا به یکباره پیوستن قاسمی‌نژاد به استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته، به مخالفت مهدی رحمتی، سرمربی پدیده بازمی‌گردد. سرمربی پدیده با وجود ابراز تمایل شدید قاسمی‌نژاد مخالف پیوستن او به استقلال بوده و به همین دلیل روند مذاکرات متوقف شده است.

احمد مددی، مدیرعامل استقلال در حال رایزنی با مدیران پدیده است و طی امروز و فردا آخرین تلاش‌های خود را انجام خواهد داد، اما تا امروز مخالفت‌های رحمتی پس از درخواست فرهاد مجیدی برای جذب قاسمی‌نژاد مانع این انتقال شده است. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شادوماد IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    خیلی جالبه حاضر شدن مدافع خوبشونو بدن پرسپوایس ولی این بازیکنو نمیدن استقلال. آیا وزیر گل میزنه؟
    • تیم مظلوم کیسه IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      خو عزیزم بازیکن معاوضه کردیم ولی حالا شما ۶تا مهاجم رو کجا بازی میدین
  • شادوماد IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    بنظرم با هر قیمتی دژاگه رو بگیریم بردیم.گرچه مطمئنم بابامسعود نمیذاره این بازیکن بیاد استقلال
  • قرمزناک IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    اگر بیست تا ستاره دیگه هم بگیرید بی فایده است چون تیم کیسه شخصیت قهرمانی نداره، مثل استیل آذین که با وجود کلی ستاره نابود شد چون نه مربی خوبی داشت نه انسجام تیمی ،عامل موفقیت پرسپولیس اون روحی که برانکو در کالبد پرسپولیس دمید ، خودباوری و از خودگذشتگی ،تیم محوری و احترام به تیم و خواسته هواداران ،،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی