مدافع استقلال به منزل گل محمدی رفت؟/ یحیی درخواست میزبانی پرسپولیس را زیر سوال برد
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس گفت: سرخپوشان سال سختی را پشت سر گذاشته است.

خبرورزشی - یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خدا را شکر با توجه به شرایطی که در تیم وجود دارد و نتایجی که گرفته شد، سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و هنوز یک بازی هم با نفت مسجدسلیمان در پیش داریم تا کار امسال‌مان با خیر و خوشی تمام شود.

وی در ادامه افزود: سال سختی برای همه ما بود و با توجه به مشکلاتی که از شروع فصل وجود داشت، هم به خاطر کرونا، جدا شدن بازیکنان و تغییرات و مشکلات مالی که داشتیم، همه اتفاقاتی که افتاد فراز و نشیب‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر توانستیم به یک ثبات خوبی برسیم و از لحاظ فنی شرایط خوبی را پشت سر بگذاریم که جا دارد از همه بازیکنان تشکر کنم، به خاطر اینکه بیشترین سختی را آنها تحمل کردند و انتظارات هواداران و رسانه‌ها را خوب مدیریت کردند.

گل‌محمدی درباره شرایط پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات تصریح کرد: ما مهدی ترابی و شهریار مغانلو را جذب کردیم و فرشاد فرجی را هم در حال صحبت کردن با باشگاهش هستیم. اگر مشکلات برطرف شود او را هم به خدمت می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اعتراض بازیکنان این تیم به خاطر عدم دریافت مطالبات‌شان خاطرنشان کرد: مشکلات مالی باشگاه خیلی زیاد است. آنهم به خاطر شکایت‌های فراوانی که در این فصل داشتیم و سال بعد هم این مشکلات وجود دارد و هنوز کاملاً برطرف نشده است. یکسری فشارها را به این صورت باشگاه تحمل می‌کند و از طرف دیگر هم مشکلات مالی بازیکنان هست که باید به این موضوع هم توجه شود. این مسائل باید به یک صورتی مدیریت شود. بازیکنان در حال تلاش هستند و انتظار این است که قدر تلاش و زحمت‌شان را باشگاه بداند و اگر قولی داده می‌شود حتماً عملی شود. ما خودمان می‌دانیم که مشکلات زیاد است که عمدتاً مالی هم است و هر تصمیمی که از سوی بازیکنان و کادر فنی گرفته می‌شود در جهت به آرامش رسیدن تیم است، باشگاه هم باید برای حل مشکلات یک مقدار بیشتر تلاش کند.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که محمد دانشگر به منزل او آمده است یا خیر، گفت: به خانه من آمده است؟! این صحبت‌ها در فصل نقل‌وانتقالات است و یک بازیکن که از باشگاهش جدا می‌شود گمانه‌زنی می‌شود. واقعاً این اتفاق نیفتاده است و من هیچ صحبتی با دانشگر نداشته‌ام و هیچ تصمیمی هم برای جذب او نداریم.

وی در مورد شایعه جدایی برخی از بازیکنان مثل انصاری و مهدی‌خانی و اینکه بازیکن دیگری هم از پرسپولیس جدا خواهد شد، تصریح کرد: نفراتی که تا الان از جمع ما جدا شدند، همه به صورت قرضی به تیمی دیگر رفتند و با پرسپولیس قرارداد دارند. آنها با میل و رغبت خودشان رفتند و هیچ مشکلی از این بابت نبوده است. اکثر این نفرات هم جوان بودند. طبیعی است که یک تیمی که بازیکن جوان زیادی دارد، آنها را به تیم‌های دیگر قرضی بدهد تا تجربه کسب کنند. درباره جدایی انصاری و مهدی‌خانی هم من اطلاع ندارم و امروز صبح این موضوع را شنیدم. من باید با آنها صحبت کنم. اینکه قبل از صحبت با من رفته‌اند با باشگاه صحبت کردند، برایم عجیب است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «عیسی آل‌کثیر پس از پایان محرومیتش آماده حضور در تمرینات است؟»، گفت: عیسی آل‌کثیر از ۱۳ فروردین به جمع ما اضافه می‌شود. او فعلاً تمرینات انفرادی انجام می‌دهد. ما خودمان تمرینش نمی‌دهیم، ولی در جای خوبی تمرین می‌کند.

ندادن فرصت میزبانی به تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی و باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC سوژه پرسش دیگر خبرنگاران از گل‌محمدی بود که وی در این مورد گفت: کرونا مشکلات فوتبال ما را به خوبی خوب عیان و بیان کرد. کرونا نشان داد که ما چقدر از لحاظ امکانات فقیر هستیم و برای انجام یک تورنمنت بین‌المللی شرایط لازم را نداریم. نباید اینقدر به این در و آن در بزنیم و ندادن فرصت میزبانی را به گردن AFC بیاندازیم. باید به خودمان نگاه کنیم و بیشتر کار کنیم. باید امکانات بیشتری را در اختیار تیم ملی و باشگاه‌های‌مان قرار دهیم. ما خودمان برای تمرین مشکل داریم و بعضاً زمین برای تمرین نداریم.

وی ادامه داد: ما برای برگزاری مسابقات بین‌المللی باید زمین مناسب در اختیار تیم‌ها بگذاریم و حتی برای داوران زمین اختصاصی در نظر بگیریم. متاسفانه از لحاظ امکانات خیلی ضعیف هستیم و نباید این انتظار را داشته باشیم که به ما میزبانی بدهند. ما از لحاظ مبادلات مالی و امکانات هتل و ... مشکل داریم. متأسفانه برخی شهرها که تیم در لیگ برتر دارند، هتل ندارد و باید به مسافرخانه برویم. باید توقعات‌مان در حد امکانات‌ خودمان باشد و به جای اینکه درباره افرادی که از بیرون تصمیم می‌گیرند صحبت کنیم به خودمان و شرایط‌مان نگاه کنیم. ما کار نکردیم و امکاناتی در اختیار تیم ملی و باشگاه‌ها قرار ندادیم و از لحاظ سخت‌افزاری زیر خط فقر هستیم. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال زمین تمرین ندارد و انتظار میزبانی داشته باشیم دور از واقعیت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهیل IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    دانشگر و اشکان 35ساله و مسعود شجاعی و همه بمب ها ارزونی استقلال اینجا پرسپولیسه قداست داره بازیکنی که آه و اشک پشتش باشه به درد ما نمیخوره به خصوص دانشگر که کپسول حاشیه است
  • شادوماد IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    دیگه جا ندارید بازیکن بگیرید،فرجی هم که خودش پول رضایتنامشو داد و با 50میلیون تومن با پرسپولیس قرارداد بست.. همه هم گوشاشون مخملیه.جالبه کلی اسم برای استقلال میارن وسط و شلوغش میکنن ولی این وسط یه تیمی هست که بی سر و صدا از این هیایو استفاده میکنه و بازیکن میخره.استقلالیا چقدر ساده هستن که هنوز گول این بازیارو میخورن
    • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      دوست عزیز کسی گفته فرشاد ۵۰ میلیون قرارداد بسته؟
  • افشين فرشچي IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    "سرمربی تیم پرسپولیس گفت که سرخپوشان سال سختی را پشت سر گذاشته است." واقعا" خيلي سخت بود!! ما فقط قسمتي از اين سختي را در صحبتهاي رسول پناه شنيديم! اگر دوستان بگذارند بقيه اش را هم در يك مناظره رودر رو خواهيم شنيد!
  • 6 IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    کیسه رو میخایم چکار؟ خودمون بهترینشو داریم.
    • سیدرضا سیدریحانی IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      راس میگی شما بابا مسعودو دارید حواسمون نبود.
  • مجید IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    اصالت و شخصیت خریدنی نیست ....این هست فرق پرسپولیس با تیم حکومتی کیسه
  • فری عشقی IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    بازیکن از کیسه میندازن بیرون میگن میاد پرسپولیس بازیکن پیر و تهه خطی کیسه میخاد بخ ه میگن از پرسپولیس پیشنهاد داره دوستان کیسه عربستان بزرگ بودن و اصالت خریدنی نیست
  • نازیدختر آسمانی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    هرچی بازیکن خوب و جوانه برای پرسپولیس و هرچی پیر و تهه خطی برای استقلال اونوقت ما برای همین بازیکن های بنجل و پول پرست که بیشتر به درد خانه سالمندان میخورند خوشحالی میکنیم تیم رقیب هم هرچی بازیکن جوان و تاپ بود رو خرید بیچاره استقلال
    • الدوچرخه چی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      واقعا حرف حساب جواب نداره.بیچاره تیم درپیت عستقلل.دلم سوخت.مسئولین یه لطفی کنند یه گلریزون برای این تیم بیچاره بگیرن.هرتیمی میتونه یه چند تا از اون بازیکنان اضافش به این تیم کمک کنه!
  • شاهین IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    از سال دیگه اصالت وشخصیت معلوم میشه وزارت ورزش حاشیه وسو مدیریت وسرو صدا رو با یه مشت افراد بی کفایت ویه سرمربی عشق حاشیه به استقلال تحمیل میکنه ولی ثبات مدیریت وجذب بی حاشیه بازیکنهای با کیفیت ورتق وفتق مشکلات باشگاه رو به پرسپولیس هدیه میکنه....خواهیم دید فقط در تعجبم با این همه اصالت وشخصیت وگلچین کردن بهترین بازیکنان چه در گذشته(زمان عابدینی) چه این چند سال بیش از 50 سال(نیم قرن) در حسرت یه قهرمانی تو اسیا هستید....
  • javad US ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    teameh Hendy va Arabestany be Tehran nemiayand na sharhayeh dighar, vaghthy ke Arabestanyha footbal ra siasey mikonand va be Tehran nemiayand chera Iranyha bayad beravand? hamin amsaleh adamhayeh Ah... mesleh Goel Mohamady hastantd ke AFC be onha rayee midahad, in bayad bedanad ke Iran ba badtareen tahrimha rouberou boudeh onvaghat in agha entezar darad ke 3 zamin va hoteleh 5 star barayash dar hameyeh sahrha besazand? in agha bisavad hast? albateh masoulaneh nezam va yesery dozd hastand dar on hich shaky nist, maselan Nasajy ra foroukhtand be kesy, va in kharkhaneh taghriban varshekast shoed, chonkeh tasmimateh nadorost gereftand

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی