دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
۵ |
۱
... و ناگهان دژاگه و شجاعی عاشق تراکتور شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که تمام رسانه‌ها خبر از مذاکره اشکان دژاگه با باشگاه استقلال داده بودند ناگهان اعلام شد که اشکان و مسعود شجاعی در تراکتور می مانند و هیچ مشکلی هم ندارند.

خبرورزشی - در همین رابطه عکسی از این دو بازیکن همراه با رسول خطیبی روی خروجی سایت باشگاه تراکتور قرار گرفت که خبر از ماندنی شدن او و اشکان در تراکتور می داد.

البته تراکتور یک تیم پرطرفدار، دوست‌داشتنی و ریشه دار است که امسال یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم محسوب می‌شود اما قطعاً طی روزهای گذشته دژاگه یا مدیر برنامه هایش با استقلال مذاکراتی داشت که خبر آن رسانه ای شد.

اشکان از نظر فنی بازیکن خوبی است و بارها و بارها لیاقت و توانایی‌های خود را نشان داده است.

این حق طبیعی اوست که با هر باشگاه دیگری در فصل نقل و انتقالات مذاکره کند.

دژاگه ثابت کرده که بازیکنی حاشیه‌ای نیست اما اینکه ناگهان او و شجاعی عاشق تراکتور شدند کمی توی ذوق می زد.

در مورد حاج صفی هم یکسری از مباحث مطرح می‌شد اما دیدیم که در نهایت به سپاهان رفت و گفته می‌شود قرارداد ۱۸ ماهه سنگینی هم با این باشگاه منعقد کرده است.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. US ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    بابا می خواستن کمی با کیسه ها مزاح کنند
  • علیرضا IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    بازار گرمیشون جواب داد
  • محمدطاها IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    نمیدونم نویسنده این مطلب چ کسی است ولی واقعا دمشگرررم کیف کردم حظ کردم♥️⁩خیلی جالبه پیش از این رسول خطیبی نظر مثبتی روی ماندن بازیکنان پا به سن گذاشته مثل شجاعی و دژاگه نداشت و تقریبا نامشان را بعنوان بازیکن مازاد به باشگاه معرفی کرده بود ولی یهویی همه چی اوکی شد..یعنی واقعا بهترین مدیربرنامه‌ واسه دژاگه و شجاعی است با یکی دو روز رسانه ای کردن خبر پیوستن این دو بازیکن به استقلال زنوزی رو تا ته چاپیدن خخخخخ..
  • فاطی تی تی IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    چه تیتر مزخرفی! احتمالا از سوزشتون این حرفارو میزنید چون کانالای بچه سال استقلال هم چنین حرکات مضحکی زده بودن،اشکان و مسعود قبل از هر عشق و کشکی بازیکنای متعهدین و تا اخر قراردادشون تو تراکتور خواهند بود ،رسول خطیبی برای اینکه چشم نداره محبوب تر از خودش و بزرگتر از خودش و تو تیم ببینه داشت این کار و میکرد و با واکنش شدید هوادارا مواجه شد.مطمعن باش اگر رسول و دلالای تیم نمیخواستن اشکان و مسعود برن اونا هیچ وقت مطمعنا مذاکره ای با هیچ تیمی نمیکردن و قصدشونم از اول این بوده که با تراکتور از فوتبال خداحافظی کنن،احسانم قضیه اش کاملا متفاوت بود وهمه میدونستن مهمون امروز و فرداست.اشکان و مسعود تراکتور و دوست داشتن و دارن شما به حرفای بی سر وتهتون ادامه بدید
  • پرهام CA ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    پول که بیاد وسط همه عاشق میشن !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی