نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
۰ |
۰
قاسمی‌نژاد در مذاکره با حمیداوی برای استقلالی شدن
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که روز گذشته حضور قاسمی‌نژاد در باشگاه استقلال با ادعای پررنگ شدن حضورش در این تیم همراه شد، این بازیکن همچنان با موانعی بزرگ در این راه مواجه است.

خبرورزشی - امین قاسمی‌نژاد که به شدت موردتوجه استقلال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قرار دارد، با موانع بزرگی در این مسیر مواجه است. فرهاد مجیدی در پنجره زمستانی یکی از بازیکنانی که به مدیران تیم برای امضای قرارداد پیشنهاد داده، امین قاسمی نژاد است که مذاکرات بین طرفین طی ساعات اخیر شدت گرفته است.

قاسمی نژاد که روز گذشته با حضور در دفتر باشگاه جلسه کوتاهی با مدیران این تیم برگزار کرد، اکنون به دنبال مذاکره با مالک باشگاه شهرخودرو برای نهایی شدن این انتقال است. گویا مدیران استقلال در این جلسه کوتاه به قاسمی‌نژاد اعلام کرده‌اند در شرایط کنونی قادر به انجام مراحل مالی مربوط به دریافت رضایتنامه‌اش از شهرخودرو نخواهند بود و او شخصا باید در این خصوص اقدام کند. موضوعی که باعث شد جلسه بین طرفین مدت زمان کوتاهی صرف کند و قاسمی نژاد خیلی زود محل باشگاه را ترک کند. 

از سوی دیگر باشگاه استقلال طی استعلامی که از سازمان لیگ به عمل آورده، صدور رضایتنامه در شرایط کنونی تنها با امضای فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو دارای اعتبار خواهد بود و به همین منظور آن تدابیر شدیدی را برای اینکه در آینده دچار مشکل نشوند را در پیش گرفته‌اند.

امین قاسمی‌نژاد اکنون در جلسه با فرهاد حمیدوای به دنبال دریافت رضایت او برای مجوز حضور در استقلال است و باید دید قادر خواهد بود رویای خود برای پوشیدن پیراهن استقلال را تحقق بخشد یا خیر. جایی که تنها برگه مربوط به رضایتنامه با امضای فرهاد حمیداوی قادر خواهد بود او را به این هدف برساند.

باشگاه شهرخودرو طی روزهای اخیر و بعد از اینکه مشکلات مالی فراوانی را پشت سر گذاشت با تغییر مالکیت مواجه شده و بار دیگر با نام پدیده وارد مسابقات شده است. در این بین سازمان لیگ اما اعلام کرده که تنها امضای فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو پای برگه رضایتنامه بازیکنان این تیم را معتبر می‌داند. 

اکنون قاسمی نژاد در مذاکره با حمیداوی در این راستا قرار دارد و باید دید در فاصله ۷۲ ساعت تا پایان نقل و انتقالات به هدف خود دست خواهد یافت یا خیر.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی