فولاد سیرجان قهرمان لیگ برتر والیبال شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم والیبال فولاد سیرجان با پیروزی مقابل شهرداری ارومیه به‌ عنوان قهرمانی لیگ برتر فصل ۹۹ رسید.

خبرورزشی - تیم فولاد سیرجان با پیروزی ۳ بر یک  در بازی سوم فینال مقابل شهرداری ارومیه، قهرمان لیگ برتر والیبال فصل ۹۹ شد. بازی سوم فینال لیگ برتر والیبال بین دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در اوج حساسیت  آغاز شد. تقاضای ویدیو چک در امتیاز ۲ بر یک توسط پیمان اکبری، سرمربی ارومیه نشان می‌داد که در مهم‌ترین بازی لیگ، یک امتیاز چقدر اهمیت دارد.

او پیش از شروع بازی به بازیکنان ذخیره تیمش متذکر شد که هر لحظه برای ورود به زمین آماده باشند. وقت استراحت فنی در امتیاز ۸ بر ۵ به سود سیرجان رقم خورد. شهرداری ارومیه با بیشتر شدن اختلاف امتیازات،  تقاضای وقت استراحت کرد و نتیجه هم گرفت. قرمزپوشان در حالی که ۱۲ بر ۸ عقب بودند، ۱۶ بر ۱۵ از سیرجان پیش افتاد. برتری ارومیه ادامه پیدا کرد تا این بار، در امتیاز ۲۲ بر ۲۰ به سود شهرداری، رضا تندروان، سرمربی فولاد سیرجان تقاضای وقت استراحت کرد. ثبت امتیاز ۲۳ بر ۲۲ به سود سیرجان، بازیکنان را مجددا نزد مربیان فرستاد. ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود سیرجان به پایان رسید.

ارومیه، ست دوم را با حملات موثرتر، بهتر از حریف سیرجانی آغاز کرد و ۸ بر ۴ و سپس ۱۶ بر ۱۳ از حریف پیش افتاد.  مشاجره لفظی نسبتاً شدید بین بازیکنان و سرمربیان دو تیم برای دقایقی بازی را متوقف کرد. ارومیه و سیرجان تا امتیاز ۲۸ پابه‌پای هم امتیاز گرفتند تا اینکه سرویس بدون بازگشت صابر کاظمی، نتیجه ست دوم را هم به سود سیرجان ۳۰ بر ۲۸ رقم زد. 

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت در ابتدای ست سوم وارد سالن فدراسیون والیبال شدند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر سیرجان نیز یکی از حاضران در سالن بود. 

بازی در ست سوم با برتری سیرجان شروع شد ولی شاگردان پیمان اکبری، امتیازات از دست رفته را جبران کردند و نتیجه ۱۹ بر ۱۹ مساوی شد. دریافت‌های بهتر بازیکنان ارومیه و دفاع روی تور این تیم، نتیجه ست سوم را ۲۵ بر ۲۱ به سود شهرداری رقم زد.

در ست چهارم هم تقابل دو تیم، پایاپای پیش می‌رفت ولی روحیه و امیدواری بیشتر بازیکنان سیرجان، برتری ۲ امتیازی در پوئن ۲۰ برای این تیم به دنبال داشت. سیرجانی‌ها در ست چهارم هم ۲۵ بر برنده شدند تا در نهایت ۳ بر یک پیروز بازی و قهرمان لیگ شوند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    مبارک مردم استان کرمان و تبریک بابت این قهرمانی تیم پرمهره و پرستاره شهرداری ارومیه رو با غیرت و تعصب شکست دادیم راستی یک چیزی می گم بخندین شهرداری ارومیه سه فینال سه نایب قهرمانی فولاد سیرجان دوفینال یک دومی یک قهرمانی خخخخخخخخ به امید قهرمانی تیم فولاد سیرجان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی