نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
۲ |
۳
بازیکن جدید پرسپولیس در یک قدمی از دست دادن بازی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس برای استفاده از فرشاد فرجی در تمرین و بازی‌های خود همچنان منتظر پاسخ استعلام خود درباره مالکیت باشگاه پدیده است.

خبرورزشی - باشگاه پرسپولیس روز گذشته به مدت دو سال و نیم با فرشاد فرجی، مدافع سابق تیم پدیده مشهد قرارداد بست. 

با وجود اینکه این بازیکن برگه خروج از استان را دریافت و البته مبلغ رضایت‌نامه اش را هم به پدیده پرداخت کرده اما مشخص نشدن تکلیف مالکیت باشگاه مشهدی از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، مانع از حضور وی در تمرین امروز سرخ‌پوشان تهرانی شد.

باشگاه پرسپولیس برای انتقال فرجی مدتی قبل نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال و درخواست کرد شرایط مالکیتی پدیده مشخص شود اما تاکنون پاسخ روشنی در این زمینه به پرسپولیس ارائه نشده است.

به همین دلیل پرسپولیس تاکنون نتوانسته قرارداد فرجی را در سازمان لیگ ثبت کند و از طرفی این بازیکن امروز هم برای اینکه شائبه‌ای ایجاد نشود در تمرین تیم جدیدش شرکت نکرد.

با این تفاسیر طولانی شدن روند پاسخگویی به استعلام سرخ‌پوشان درباره مالکیت باشگاه پدیده و صادرنشدن کارت بازی برای فرجی به احتمال فراوان باعث خواهد شد وی دیدار با نفت مسجد سلیمان را از دست بدهد.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۵ پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    کلا پرسپولیس هر بازیکنی رو جذب کنه یکی دو بازی رو اجازه بازی نداره اما نادی الکیسه با بازیکنی کنه قراردادش رو بنا به ادعای سرمربی و مدیر تیم فسخ کرده دوباره قرارداد میبنده و تو اولین بازی کیسه بازی هم میکنه ، بماند از شایعه دوپینگش که تراسفرمارکت هم ادعا کرده محرومه
  • شاهین IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    شما نگران نباش شما با 3 تا پنجره بسته فیفا هم باریکن اومد تیمتون وبازی کرده بعد مساستمالی شده.....عالساه ونوراللهی از تراکتور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی