گلایه شدید مدیران پرسپولیس از سازمان لیگ/ بلاتکلیفی سرخ‌ها برای ثبت قرارداد فرجی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه پرسپولیس به دلیل صادر نشدن کارت بازی فرشاد فرجی و بلاتکلیفی ایجاد شده، از عملکرد سازمان لیگ ناراحت هستند.

خبرورزشی - مدیران باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با فرشاد فرجی، حالا به دلیل مشکلات مالکیتی باشگاه پدیده خراسان با چالشی جدید برای ثبت قرارداد و دریافت کارت بازی فرجی مواجه شده‌اند و همین موضوع باعث ناراحتی شدید مدیران این باشگاه از سازمان لیگ شده است.

فرشاد فرجی که رضایت‌نامه خود را از باشگاه پدیده دریافت کرده و سپس به پرسپولیس پیوسته است، به دلیل شرایط مبهم مالکیت باشگاه پدیده و کش‌وقوس‌های موجود در این باشگاه بر سر مسائل مالکیتی، فعلاً نتوانسته است قرارداد خود در سازمان لیگ را ثبت کند و به همین دلیل نمی‌تواند تیمش را در دیدار فردا مقابل نفت مسجد سلیمان همراهی کند. 

در همین زمینه نیز باشگاه پرسپولیس طی نامه‌نگاری‌هایی با سازمان لیگ خواستار مشخص شدن تکلیف فرشاد فرجی و همچنین مالکیت باشگاه پدیده شده است تا بازیکن جدید سرخپوشان قرارداد خود در سازمان لیگ را ثبت کند اما تاکنون جوابی به نامه‌های باشگاه پرسپولیس داده نشده و همین موضوع باعث دلخوری شدید مدیران این باشگاه شده است.

 باشگاه پدیده خراسان که در دو فصل اخیر به‌ نامشهر خوردو مشهد شناخته می‌شد،‌ این روزها با مشکلات مالکیتی دست و پنجه نرم می‌کند و اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و فرهاد حمیداوی هر دو ادعای مالکیت  بر این باشگاه را دارند و همین موضوع باعث به وجود آمدن اختلافاتی در باشگاه مشهدی شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشاد IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    ناراحت نشوید همان کسانی که در این موقعیت پول خرج کردند و شکایت مصل را در عرض یک ماه برای بستن پنجره پرسپولیس به نتیجه رساندند این نوع آدمها با حمایت رئیس جدید فدراسیون که قبلا هیئت مدیره کیسه بود با شعار برخورد با متخلفین برای زمین زدن پرسپولیس این کار می کنند
  • مولر از برلین ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    بازیکن رضایت نامه گرفته هست!!! تمام!! یعنی ازاد هست!! این فدراسیون تازه به کار چرا شمشیر را از رو بسته.. برای پرسپولیس!!! اون از پنجرا این از رضایت نامه!!!! فقط منتظر هستم ببینم پنجره داخلی استقلال بسته می شود مثل پرسپولیس یا نه. اون موقع می فهمید . قانون فقط برای پرسپولیس هست . و ریس جدید قول نداده. سپاهان !!!!!!!!!!!در دلش استقلال قهرمان امسال شود!!!
  • فری عشقی IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    فدراسیون کیسه و سازمان لیگ کیسه!! شما ثابت شده هی نمیخاد ارادت و بندگان رو بیشتر از این به کیسه عربستان نشون بدین تا میتونی سنگ بندازین جلوی پرسپولیس بزرگ ولی بازم به نام پرودگار ایران زمین و شیر مردها پارسی و ملیون ها عاشق پرسپولیس باز هم قهرمان لیگ میشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی