نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
قرارداد ۱۵ میلیاردی یحیی با پرسپولیس؟/ واکنش مدیرعامل پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس پاسخ روشنی به سوالی که در خصوص مبلغ قرارداد یحیی گل‌محمدی پرسیده شده بود، نداد.

خبرورزشی - شایعات زیادی در خصوص مبلغ قرارداد یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس وجود دارد اما جعفر سمیعی در واکنش به سوالی درباره شایعه ۱۵ میلیاردی بودن قرارداد کادرفنی پرسپولیس با آپشن‌های مختلف، توضیح داده است: اگر انتظار دارید که من قرارداد بازیکنان و مربیان را اعلام کنم که این کار حرفه‌ای نیست. آقای گل‌محمدی مربی با درایت و با اخلاق و یکی از فنی‌ترین مربیان لیگ برتر است. ما به خاطر آورده دلاری ایشان، تمدید قرارداد انجام دادیم و این با مصوبه هیئت مدیره بود و بسیار شفاف هم انجام شد و اسنادش هم در باشگاه وجود دارد.

او همچنین درباره تمدید قرارداد با بازیکنان گفته است: برخی از بازیکنان بر اساس اطلاعاتی هستند که در فضای مجازی بین دوستان رسانه‌ای دنبال می‌شود. ما از تمام بازیکنان دعوت کردیم که برای تمدید قرارداد بیایند اما به خاطر فشردگی مسابقات، امکان حضور تمام آن‌ها وجود نداشته است. ما اخیر نامه‌نگاری هم داشتیم و گفتیم که پرسپولیس خانه این دوستان است و برای تمدید قرارداد می‌توانند بیایند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    بدون آپشن حق دلالی؟
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    یحیی ۳۰ میلیارد حقوق هم بگیرد حقش هست . یحیی هر چقدر حقوق می گیرد حلالش باشد
  • پیام صمدی IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    کسی که تیم و میبره فینال اسیا و دو نیم میلیون یورو کهه خیلی پول میشه هرچی بگیره حقشه فنی ترین مربی ایران
  • شمسعلی IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    این تیم به چاه نفت متصل نیست این تیم بههههههههههههههههههههههههههه بانک جهانی متصله.حکومتی های منفور
    • امیر IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      شمسی جون ما پرطرفدارترین تیم ایرانیم، ما خیلی زیادیم...اگه بذارن فقط حقمون رو از درآمدهامون بگیریم(مثل حق پخش اسپانسر، درآمدهای آسیایی و...) مربی ۴۰ میلیاردی هم میتونیم بیاریم..چون پرسپولیسیم ما
  • محمود IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    من نمیدونم چرا انقدر بابت قرارداد گلمحمدی حاشیه ساخته میشه.اصلا فرض کنیم 15 میلیون درسته.گلمحمدی پارسال تیمو قهرمان لیگ کرده.تو آسیا هم 60 میلیارد برای تیم درآمد زایی داشته.اگر این 15 میلیارد درستم باشه ،گلمحمدی چهاربرابر دستمزدش سود داشته.اون کیسه کشایی که هر فصل فیلشون یاد یه پیشکسوتی میکنه و نهایت کاری که میکنه چهارتا دروری برعلیه پرسپولیس میگه و دوساعت دل کیسه کشارو خنک میکنه باید جوابگو باش.نمونشم شفر.
    • ضدمافیا IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
      اگه گل ممد 15 میلیارد حقشه پس بابا مسعود حتما 150 میلیارد باید بگیره !! کدوم آورده ؟ پس هزینه تخریب استقلال و سپاهان و شهرخودرو و تراکتور چی اونا نباید محاسبه بشن ؟ هزینه تخریب فوتبال ایران نباید حساب بشه ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی