نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۴
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
۴ |
۳
این استقلالی دوست ندارد دوباره برگردد!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید ابراهیمی هافبک ایرانی الاهلی که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود ابراز امیدواری کرد که در این تیم بماند.

خبرورزشی - امید ابراهیمی یکی از بازیکنان خوب و کلیدی الاهلی قطر در فصل جاری بوده است که بازوبند کاپیتانی تیم را هم بر بازو بسته است. روزنامه العرب قطر گفت‌وگوی مفصلی را با این بازیکن ایرانی انجام داده است که گزیده‌ای از آن را می‌خوانید:

*ما بازی‌های سختی پیش‌رو داریم و همه تیم‌ها انگیزه بسیار بالایی دارند. به دنبال قرار گرفتن در بین ۴ تیم نخست هستیم. هر بازی برای ما یک چالش بزرگ است و باید در این چالش موفق بیرون بیایم.

*ما با تیم چهارم تنها دو امتیاز اختلاف داریم. قطر با ۳۱ امتیاز چهارم است و ما هم ۲۹ امتیاز داریم. به استثنای السد و الدحیل که اول و دومی آن‌ها تضمین است دیگر تیم‌های بالانشین هنوز وضعیتی قطعی ندارند و به همین خاطر رقابت بالا است. اگر ما نهایت تلاش خود را به کار گیریم و با تمرکز بسیار بالا بازی کنیم شانس زیادی برای کسب سهمیه خواهیم داشت.

*قرارداد من با پایان فصل جاری تمام می‌شود. تا این لحظه باشگاه درباره تمدید آن با من صحبت نکرده است. آینده نامعلوم است اما این در عملکرد من تاثیر نخواهد گذاشت. من رابطه بسیار خوبی با همه دارم. امیدوارم که در تیم بمانم اما تصمیم به دست من نیست. به هر تصمیمی که باشگاه بگیرد احترام می‌گذارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    لیگ ایران چرت ترین لیگ جهان ولی تتلیتی میگه لیگ ایران هم سطح لالیگا و بوندسلیگا و پریمرلیگه
  • تاج اصیل IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    اگه باشگاه الاهلی هم تورا نخواست یک تیم دیگر برای خودت پیدا کن هیچ.وقت برگشت به تاج از مخیلاتت نگذرد با آن کاری که جلو در ساختمان باشگاه با هواداران انجام دادی
    • .،. IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
      فک کردی الان تیمت کیه لعنت به تیمتون که آینده قایدی رو خراب کردید لورکوزن گری رو از لستر خرید دیگه دیره و نیازی به قایدی نداره قشنگ دارید گند میزنید تو آینده کسی که می تونه به داد تیم ملی برسه این جور تیمای لیاقتشون لیگ دسته سه که البته اونم از سرشون زیاده هواداراشونم لازم نکرده از تیم مقدس ملی حمایت کنن لیاقت اونا تیمای الحق بی ریشه و منفوره
    • شیخ راسل IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      احسنت جناب .،. حرف دل هوادارای واقعی تیم ملی رو زدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی