عیدی پرسپولیس به هواداران/ یحیی می‌خواهد با صدرنشینی به سال ۱۴۰۰ برود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در حالی صدرنشین لیگ برتر است که سپاهان امسال شرایط خوبی دارد و فقط به خاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

خبرورزشی - پرسپولیس در بازی با نفت مسجدسلیمان فقط و فقط به پیروزی و کسب هر سه امتیاز فکر می کند. شاگردان یحیی که در بازی رفت پنالتی خراب کردند و دو امتیاز از دست دادند حالا در تهران به چیزی جز پیروزی و صدرنشینی در پایان سال فکر نمی کنند آنها خوب می دانند که کوچکترین لغزشی مساوی است با از دست دادن صدر جدول که به هر حال خیلی برای آن زحمت کشیدند این آخرین دیدار است که پرسپولیس بدون عیسی آ ل کثیر به میدان می‌رود و مهاجمان این تیم باید خود را به گل‌محمدی اثبات کنند تا بعد از بازگشت عیسی هم شانس بازی داشته باشند.

 در ورزشگاه آزادی همه نگاه ها به مهدی ترابی وحید امیری و البته احمد نوراللهی است که امسال جور مهاجمان پرسپولیس را همراه با سیدجلال کشیده است روی کاغذ پرسپولیس نباید مشکلی برای کسب هر سه امتیاز و ادامه صدرنشینی در لیگ بیستم داشته باشد اما همین مسئله یحیی را نگران کرده  وچند بار به بازیکنان تذکر داده که حتماً حریف را کاملاً جدی بگیرند گل محمدی خوب می‌داند که بازیکنان پرسپولیس به خاطر دیر شدن پرداختهای  باشگاه دلخوریهای دارند او هنوز ماجرای استوری های مشترک بازیکنان را فراموش نکرده و خوب می‌داند که بازی آخر سال چه اهمیتی دارد .

در سال جدید بازی‌ های پرسپولیس هم فشرده‌تر می شود و هم حساس تر. گل محمدی باید از تمام بازیکنان لیست خود بهره ببرد .او که مربی با تجربه‌ای است خوب می‌داند که ارزش سه امتیاز این قبیل بازی‌های به ظاهر ساده خانگی چقدر زیاد است و به همین دلیل تیمش را با تمام قوا به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌فرستد تا سال ۹۹ را با صدرنشینی  تمام کند. دو رقیب جدی پرسپولیس یعنی استقلال و سپاهان که تیم‌های پرمهره ای هستند ، درست مثل شاگردان یحیی به چیزی کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهند و همین مساله باعث می شود پرسپولیس با تمام قوا به مصاف نفت مسجدسلیمان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهبودی IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    من دوست ندارم کسی تو زندگی ناراحتی داشته باشه ولی ان شاالله بازی رو می بره چون خیلی ها ناراحت می شن و این نوع ناراحتی خیلی دوست داشتنیه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی