میلان – منچستریونایتد؛ حذف یک غول
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تساوی در نبرد رفت، بازی برگشت را حساس‌تر کرده و حالا از بین میلان و منچستریونایتد یک تیم باید از لیگ اروپا کنار برود.

خبرورزشی - امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه سن‌سیرو، مهم‌ترین دیدار دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا برگزار خواهد شد. تساوی میلان و منچستریونایتد در بازی رفت، بازی برگشت را هم حساس کرده است.

میلان؛ اینجا شانس داریم
روسونری افت کرده؟ یا وارد بحران شده؟ اگر به سال‌های اخیر میلان نگاهی بیندازیم، شرایط فعلی هم برای آن‌ها بحران نیست. در سری A بی‌شک شانس‌شان برای قهرمانی خیلی کم شده و تنها معجزه می‌تواند باعث شود به اینتر برسند. با این حال میلانی که پیولی ساخته، هواداران را برای این که در آینده نه‌چندان دور یک اسکودتوی دیگر بگیرند، امیدوار خواهد کرد. هواداران میلان امید دارند در لیگ اروپا یک جام اروپایی بعد از ۱۴ سال بگیرند که دور از دسترس نیست. گل دقایق پایانی در اولدترافورد نشان داد انگیزه این کار را دارند. نباید دلخوش به بازی خانگی باشند، چرا که بازی‌های مهمی را این فصل در سن‌سیرو باخته‌اند.

منچستریونایتد؛ ناامید نباش
شیاطین‌سرخ هم شرایطی نزدیک به میلان دارند. قهرمانی لیگ برتر دیگر در دسترس نیست و به همشهری‌شان منچسترسیتی نخواهند رسید. این هفته‌ها باز هم نتایج خوبی گرفته‌اند، از جمله برد در دربی. با این حال لیگ اروپا می‌تواند تنها کورسوی امیدشان برای کسب یک جام مهم باشد. نتیجه‌ای که در اولدترافورد گرفته‌اند یعنی آن‌ها باید تلاش کنند ابتدا به میلان گل بزنند. کاری که البته سخت هم به نظر نمی‌رسد. منچستریونایتد چند فصل پیش هم در شرایط مشابه با مورینیو قهرمان لیگ اروپا شده بود و سولشائر هم امیدوار است این اتفاق برای تیم او هم تکرار شود.

آخرین جدال
دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در اولدترافورد با تساوی یک-یک تمام شد. دیالو برای منچستریونایتد و کیائر برای میلان گل زدند.

آمار بازی
۱) تساوی در دیدار رفت، نخستین تساوی نبردهای میلان و منچستریونایتد بود. قبل از آن در ۱۰ بازی دیگر هر تیم ۵ برد به‌دست آورده بود.
۴۰) میلان در ۴۰ نبرد مقابل تیم‌های انگلیسی به میدان رفته که حاصل کارش ۱۲ برد، ۱۳ تساوی و ۱۵ شکست بوده است.
۳۸) منچستریونایتد ۳۸ مرتبه مقابل ایتالیایی‌ها بازی کرده که ۱۸ برد داشته، در ۵ بازی به تساوی رسیده و ۱۴ بازی را باخته است.
۱) منچستریونایتد در ۵ بازی آخرش در تمامی رقابت‌ها فقط یک گل خورده که آن‌هم دقیقه آخر دیدار مقابل میلان بوده است.
۵) میلان در تمامی رقابت‌های این فصل ۵ باخت در سن‌سیرو داشته که در ۴ شکست ۳ گل از مهمانش دریافت کرده.

مصدومان و محرومان
میلانی‌ها در تلاش هستند زلاتان ایبراهیموویچ را به این بازی حساس برسانند. احتمال رسیدن اسماعیل بن‌ناصر و السیو رومانیولی هم هست. اما ماریو مانژوکیچ مقابل منچستریونایتد بازی نخواهد کرد. خوان ماتا و فیل جونز قطعاً در ترکیب منچستریونایتد قرار نخواهند گرفت. پل پوگبا، دونی فان‌دی‌بیک و ادینسون کاوانی هم رو به بهبودی هستند و شاید در سن‌سیرو بازی کنند.

ترکیب احتمالی دو تیم
میلان:
دوناروما، کالابریا، توموری، کیائر، هرناندس، میته، کسیه، سائلمیکرس، چالهان‌اوغلو، کرونیچ و لیائو
منچستریونایتد: هندرسون، وان‌بیساکا، بایی، مگوایر، شاو، مک‌تامینی، فرد، فرناندس، گرینوود، رشفورد و مارسیال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی