نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
ترکیب احتمالی پرسپولیس/ یحیی از بازیکن مورد علاقه‌اش گذشت/ زوج جدید خط حمله سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اضافه شدن ترابی و مغانلو دست یحیی در خط حمله باز شده است و البته اوناچار به ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش خواهد بود.

خبرورزشی - پرسپولیس در حالی امروز باید آخرین بازی سال ۹۹ را در برابر نفت مسجد سلیمان انجام دهد که ترکیب این تیم خصوصا در فاز هجومی به یک علامت سوال بزرگ برای هواداران این تیم تبدیل شده است. با اضافه شدن ترابی و مغانلو دست یحیی در خط حمله باز شده است و البته او ناچار به ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش خواهد بود.

پرسپولیس امروز دوباره حامد لک را درون دروازه خواهد داشت و ۴ بازیکن خط دفاعی این تیم بدون تغییر همچنان حسینی، کنعانی، آقایی و شیری خواهند بود. در خط میانی میلاد سرلک و  احمد نوراللهی به عنوا دو هافبک دفاعی حضور خواهند داشت. در جناحین خط میانی اما یحیی مجبور به نیمکت نشین کردن احسان پهلوان خواهد شد. جایی که مهدی ترابی گزینه اول سرمربی پرسپولیس برای سمت چپ خط میانی است. پهلوان بازیکن مورد علاقه یحیی است که از روز اول حضورش در پرسپولیس هم فیکس شد اما اعتماد یحیی به مهدی ترابی از جنس دیگری است.

در سمت راست امید عالیشاه پاداش بازیهای خوب خود در چند بازی اخیر را خواهد گرفت و همچنان فیکس است. درخط حمله هم شاهد حضور شهریار مغانلو و وحید امیری خواهیم بود. مغانلو برای حضور ثابت در ترکیب پرسپولیس باید پیش از آماده شدن عیسی آل کثیر میخ خودرا محکم بکوبد تا یحیی تصمیم به استفاده از دو مهاجم نوک بگیرد.

به این ترتیب ترکیب سرخ ها در بازی امروز به این صورت خواهد بود:

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و شهریار مغانلو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی