پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
۰ |
۰
امید با ساکت به شهرخسته برگشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نساجی مازندران با تغییر در کادر فنی و شرایط متفاوت توانسته در دو دیدار اخیرش به برتری دست پیدا کند.

خبرورزشی - پس از ۱۵ هفته ناکامی در کسب پیروزی که با کسب تنها چهار امتیاز برای نساجی مازندران همراه بود، آنها در دو مسابقه گذشته‌شان در جام حذفی و لیگ برتر توانسته‌اند با هدایت ساکت الهامی دو برد مقابل سایپا تجربه کنند که این اتفاق روحیه و انگیزه مضاعفی به آنها داده است.

الهامی که پس از عدم توافق با باشگاه استقلال و قبول سرمربیگری نساجی با انگیزه مضاعفی به کارش بازگشته تا موفقیت‌های فصل قبل را در قائم‌شهر نیز تکرار کند، با دو پیروزی ارزشمند برابر حریف مستقیم خود توانسته کار بزرگی انجام دهد و هواداران پرشور نساجی را امیدوارتر از قبل کند.

ساکت الهامی پس از قبول چالش سخت سرمربیگری در تیم رده پانزدهمی نساجی مازندران که اختلاف امتیازی قابل توجه با رقبای بالاتر از خود داشت، تاکنون توانسته از دو جدال حساس در حذفی و لیگ برتر سربلند بیرون بیاید و با این عملکرد امیدهای شهر خسته را زنده کند تا همچنان در سطح اول فوتبال ایران بمانند.

سرمربی نساجی برخلاف مسابقه جام حذفی، دیروز در کنار زمین حضور داشت و جنب و جوش زیادی از خود نشان داد و البته نسبت به گذشته، با آرامش بیشتری کارش را دنبال می‌کرد تا به این ترتیب تیمش را در کسب سه امتیاز مهم هدایت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی