دعوا بالا گرفت؛ بیانیه باشگاه پدیده علیه استقلال/ قاسمی نژاد را مجانی می‌خواهید؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سخنگوی باشگاه پدیده خراسان گفت: برخی افراد متفرقه که در کارگزاری باشگاه استقلال مشغول فعالیت هستند در خصوص نحوه انتقال امین قاسمی‌نژاد صحبت‌هایی را مطرح کردند، اما باشگاه ما به جز مدیرعامل و هیات مدیره استقلال فرد دیگری را نمی‌شناسد. 

خبرورزشی -  امین قاسمی نژاد در سه روز گذشته سه بار به باشگاه استقلال مراجعه کرده اما تا این لحظه قرارداد این بازیکن با این باشگاه نهایی نشده است. بعد از این اتفاقات احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که به دلیل مشکلات حقوقی که بر سر مالکیت باشگاه شهر خودرو وجود دارد هنوز این انتقال نهایی نشده است. از طرف دیگر فردی به نام یحیی‌زاده که در کارگزاری باشگاه استقلال فعالیت می‌کند این روزها به تصمیم‌گیرنده در این باشگاه تبدیل شده و صحبت‌هایی را در مورد نحوه جذب بازیکنان و همچنین مسائل مختلف انجام داده است.

جواد طاری بخش سخنگوی باشگاه پدیده با اشاره به اتفاقات رخ داده پیرامون انتقال قاسمی نژاد به استقلال اظهار داشت: متأسفانه در این چند روز صحبت‌هایی صورت گرفته که ما سعی کردیم واکنشی به آنها نداشته باشیم، اما ظاهرا برخی افراد در باشگاه بزرگی چون استقلال فعالیت می‌کنند که هنوز قوانین حرفه‌ای برای انتقال یک بازیکن تحت قرارداد را نمی‌دانند.

وی افزود: باشگاه پدیده برای انتقال قاسمی نژاد چه باید می‌کرد که آن روال را انجام نداد؟ آقای وطن خواه به عنوان مدیرعامل باشگاه و مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم هر دو حسن نیت خود را برای انتقال قاسمی نژاد به استقلال نشان دادند و آقای رحمتی چون خودش از خانواده استقلال است، تأکید داشت که اگر قرار است قاسمی نژاد از تیم ما جدا شود، چون باشگاه استقلال پیشنهاد داده برای این انتقال مانعی به وجود نیاید.

سخنگوی باشگاه پدیده تصریح کرد: ما تمام همکاری‌ها را انجام دادیم و دیدید که قاسمی نژاد به جای سفر به آبادان چند روز است که در حال رفت و آمد به باشگاه استقلال است. او حتی شب گذشته در مصاحبه‌اش مقابل باشگاه استقلال به خبرنگاران گفت که رحمتی همه نوع رضایت خود را برای انتقال به استقلال انجام داده است، اما متأسفانه شاهد هستیم برخی افراد اظهارنظرهای عجیبی در این مورد می‌کنند. تا آنجایی که من اطلاع دارم رحمتی در تماس با آقای وطنخواه خواست تا از مبلغ رضایت‌نامه قاسمی نژاد نیز مقداری کاسته شود، اما فردی به نام یحیی‌زاده که سمت او را نمی‌دانم مدعی شده که رحمتی مانع این انتقال است.

طاری‌بخش ادامه داد: ما چنین فردی را در باشگاه استقلال نمی‌شناسیم و من مطمئن هستم این فرد تنها برای مطرح کردن خودش نام یکی از اسطوره‌های باشگاه استقلال و سرمربی پدیده را مطرح کرده است. باشگاه پدیده تنها آقایان مددی و اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال را می‌شناسند و خود این عزیزان بهتر می‌دانند که برای در اختیار گرفتن بازیکن تحت قرارداد یک باشگاه دیگر باید مبلغ رضایت‌نامه را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: به نظرم مدیریت کارگزاری باشگاه استقلال بهتر است به اظهارات کارمندان خود دقت کند تا بی دلیل سرمربی یک تیم و بازیکنی که سال‌ها برای باشگاه استقلال زحمت کشیده زیر سؤال نرود. تمام اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل محترم این باشگاه می‌داند اگر مبلغ رضایت‌نامه قاسمی نژاد پرداخت شود، بلافاصله رضایت نامه او صادر خواهد شد و هیچ فردی ممانعت بابت این انتقال ندارد. باشگاه پدیده برای این موضوع به امین قاسمی نژاد رضایت داده که از مبلغ آن برای امور اجرایی باشگاه و همچنین قراردادهای بازیکنان استفاده کند، اما چطور انتظار دارند وقتی پول رضایت‌نامه پرداخت نشده باشگاه پدیده مجانی بازیکن خودش را در اختیار تیم قرار بدهد؟

سخنگوی باشگاه پدیده گفت: باشگاه پدیده با وجود همه مشکلاتی که طی هفته‌های اخیر متحمل شده در قبال اظهارات برخی افراد کوچک که فقط نقش اسپانسر را دارند سکوت کرده اما من‌بعد در صورتی که قرار باشد اظهارنظری پیرامون باشگاه و سرمربی ما مطرح شود، به آن واکنش نشان خواهیم داد.قرار نیست باشگاه پدیده افراد متفرقه را بشناسد و نسبت به اظهارات این افراد منافع خود را نادیده بگیرد.همانطور که اشاره کردم در این نقل و انتقال فقط مدیرعامل و هیات مدیره را می شناسیم.از سویی مسئولان استان هم قرار نیست مصالح و منافع باشگاه را در نظر نگیرند و به صورت رایگان قاسمی نژاد را در اختیار باشگاه دیگری قرار دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {.....} IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    شما که اینقد محتاج پول هستید چرا پول رضایت‌نامه گلممدی نمیگیرید برای لنگ چکی صادر میکنید برای تاج پیامکی
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    چجوری اونقدر راحت فرجی رو به لنگ دادین بعد قاسمی نژاد رو به استقلال نمیدین؟
  • Taj fan boy IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    آقای رحمتی سالها تو استقلال بازی کردی کاپیتان بودی بعد الان داری یه دنده بازس درمیاری؟ خب یکم کوتاه بیا قاسمی نژاد میخاد بیاد استقلال
  • Iman IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    راستی کارگزار استقلال و پیروزی را وزارت ورزش تعیین میکند؟!!! یک شخص از کارگزاری برای استقلال تصمیم میگیرد؟؟!! استقلال از جذب یک بازیکن داخلی عاجز است اما پیروزی از لیگ قطر و پرتغال بازیکن جذب میکند؟!!!
  • Retired IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    واسه اينكه ميخوان مفت و مجانى ستاره تيمشون رو از چنگشون در بيارند در ضمن فرجى پول رضايت نامه اش را پرداخت كرد تا مهر قهرمانى ارتش سرخ رسما زده بشود .❤️❤️❤️❤️+❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی