نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
انتقال قاسمی ‌نژاد درگیر یک چک و دو امضا/ دقایق پایانی پنجره زمستانی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شاید برای هواداران استقلال قابل باور نباشد اما گره انتقال امین قاسمی نژاد، هنوز باز نشده است.

خبرورزشی - در فاصله کمتر از نیم ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، مدیران استقلال برای حل این مشکل و بسته شدن این پروژه، در حال مذاکره و بحث با مدیران شهرخودرو هستند که با دست گرفتن از تجارب قبلی، دوست دارند در شرایطی ستاره تیمشان را از دست بدهند، که حداقل وجهی بابت او دریافت کنند.

امین قاسمی نژاد که در سه روز گذشته بارها و بارها بحث هایی درباره حضور قطعی اش در استقلال به زبان آمده و سایت باشگاه استقلال نیز خبر قطعی حضور او در جمع آبی ها را تأیید کرده و خبر آن را نیز منتشر نموده است، در حال حاضر چشم انتظار یک تضمین مناسب برای حق انتقال سه میلیاردی خود است تا بتواند با شروع تمرینات استقلال در سال جدید، در جمع آبی پوشان حضور داشته باشد.

قاسمی نژاد که در سه سال گذشته یکی از بهترین تیم های لیگ برتر بوده و تیم های زیادی را خواهان خود دیده است، حالا و در شرایطی که اصرار او برای حضور در استقلال کاملا روشن است و او علاقه دارد به جمع شاگردان فرهاد مجیدی بپیوندد، درگیر اختلافات و مسائل گروهی از مدیران باشگاه استقلال است که به دلایل مختلف قصد ندارند زیر بار این تعهد سنگین بروند و حالا کار به جایی رسیده که در دقایق پایانی فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران شاید کار به فسخ قرارداد و انتقال به عنوان بازیکن آزاد و سهمیه فیفا بکشد.

در ظاهر امر باشگاه شهرخودرو چک یکی از اعضای هیئت مدیره را قبول ندارد و باید فرد دیگری در هیئت مدیره چک بدهد که این فرد نیز اعلام کرده است مشکلی برای دسته چکش پیش آمده و نمی تواند برای این انتقال چک بکشد. اما شهرخودرو از این فرد درخواست کرده که حداقل پشت چک دیگر عضو هیئت مدیره را امضا کند که این مسئله نیز اتفاق نیفتاده و فعلا این عضو متمول هیئت مدیره قصد ندارد زیر دین این انتقال برود و به نوعی ضمانت نقد شدن چک مشاور هیئت مدیره را برعهده بگیرد.

ساعتی پیش مهدی رحمتی اعلام کرد آقایان با جیب خالی برای شب عید به بازار آمده اند و هیئت مدیره استقلال بدون پول می خواهد خرید کند. رحمتی همچنین به استقلال کنایه زده که آیا حاضر است بدون دریافت پول قایدی را به تیم دیگری بفروشد و پای منافع تیمش را پیش کشیده است. منافعی که فعلا و تا اینجای کار مدیران استقلال قادر به تأمین آن نبوده اند و باید دید که در دقایق باقی مانده چه معجزه ای برای این انتقال اعصاب خرد کن اتفاق می افتد.

در این زمینه بخوانید:

در حال حاضر هواداران استقلال به شدت ناراحت و عصبانی از ناکارآمدی تیم اداره کننده باشگاه از خود می پرسند چگونه ممکن است که استقلال با این سابقه و جذابیت نمی تواند بازیکن ۳۴ ساله و البته مشتاق یک تیم دیگر را به جمع خود بیاورد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهروز نبوی IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    چون استقلال کسی ندارن مثل بعضی تیم ها مدیر تیم تهدید کنند که اگر رضایت نامه ندی نمیزارید کار تجاری بکنی..هنوز که هنوز بعد از یکسال چک ضمانت نامه همون مربی تیم خاص پاس نشده...
  • آرش IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    اينها مامورند و وظيفه و ماموريت شون هم نابود كردن استقلال و تو كار باشگاه گذاشتن در بزنگاههاى مهم هستش؛ آقاى خليل زاده! شما كه عضو ثابت هيات مديره در دو سال اخير بوده اى! صد هزار يورو به استراماچونى نداديد تا بتونه فسخ كنه! جورى پولش رو واريز كرديد كه برگشت بخوره واريزى! در مورد بودوروف هم باز جورى واريز كرديد وجه رو كه برگشت بخوره! همه چيز رو به دقايق آخر ميكشونيد و آخر سر هم بهانه مياريد كه باشگاه نداد و فلان و بهمان! شما كه عرضه ى گرفتن بازيكنى كه تخفيف حسابى هم بهتون داره ميده رو نداريد، به چه جراتى به خودتون اجازه ميديد از دم باشگاه بزرگ استقلال بخواهيد حتى رد بشويد، چه رسد كه بخواهيد عضو هيات مديره اش باشيد! يه مشت آدم بى عرضه و عشق شهرت و خائن جمع شدن به اسم هيات مديره! اينها به قول ناصرخان حجازى فقط كارشون اينه هفته اى يه بار دور هم جمع شن يه چلوكبابى با هم بخورن! همين! ننگ بر شما كه با روح و روان هوادار بازى مى كنيد!
  • فرانک دختر آبی IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    استقلال بزرگ رو اینقد کوچیک کردن که یه تهه خطی 35 ساله شده بمب براش برای همون هم دسته پا میزنه شرم بر مجیدی و کمالوند
  • صمدقلی IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    عبدیان عزیز هم تورد از آب دراومد . مدیران ستقلالی رگ خواب هواداران استقال دستشون اومده یک مدت می ایند " پیروزی " " پیروزی " می کنند تا استقلالی ها دلشون غنج رود .ولی موقع عمل از کوچکترین وظایفشون آگاهی ندارند .
  • آبی IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    ترابی از لیگ قطر، مغانلو از لیگ پرتغال و فرجی از تیم پدیده( شهرخودرو) براحتی جذب تیم قرمز شدند. پنجره بسته شون مثل هفت در قصر بانو ذلیخا که برای یوزارسیف باز میشد براحتی باز شد. اما استقلال پنجرش سه قفله شد و تا خواست باز بشه مهلت نقل و انتقالات تموم شد. حتی بابت جذب قاسمی نژادی که با پای خودش برا قرارداد به باشگاه اومد هم مشکل داره. آیا بازم میگید شرایط استقلال و پرسپولیس برابره؟ خود پرسپولیسیا قضاوت کنن. وزیر وسط زمین فوتبال گل نمیزنه اینجا گل میزنه. فصل نقل و انتقالات زمان رفع نواقص هست. نقل و انتقالات این چهار پنج سال اخیر همیشه برامون یه سریال تلخ بوده
    • گودرز IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
      میگم چجوریه که پنجره پرسپولیس به خاطر بدهی داخلی بستن و ترابی نتونست تو آبادان بازی کنه اما پنجره استقلال رو به خاطره بدهی داخلی نبستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی