لیگ برتر ایران را ۳ دلال بسته‌اند/ این دلال‌ها به فدراسیون فوتبال هم می‌روند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیرحسین صادقی ملی پوش پیشین فوتبال کشورمان گفت: از میزبانی مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ما چه چیزی داریم؟

خبرورزشی - امیر حسین صادقی، کاپیتان اسبق استقلال و مدافع تیم ملی در جام‌های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴ که در برنامه نوروز فوتبال حضور یافته بود عنوان کرد: متاسفانه بی‌اخلاقی در فوتبال تبدیل به یک عادت شده است. برخی برنامه‌ها به بعضی افراد که شجره مثبت دارند کم لطفی می‌کنند. حرفم این است که این روزها می‌بینیم بدون توجه به سابقه برخی افراد در قبال‌شان بی‌اخلاقی می‌شود. 

وی ادامه داد: در ذهنم بود در این برنامه در آغاز سال نو این حرف‌ها را بزنم. من برنامه‌ای را دیدم که بی‌رحمانه درباره شخص آقای تاج صحبت می‌کردند. من آقای تاج را قضاوت نمی‌کنم اما مشخص است قضاوت‌ها توسط برخی افراد سنگین شده است. به نظرم در قبال وی کم لطفی صورت می‌گیرد. حرفم این است وقتی افرادی را که عقبه خوبی دارند تخریب می‌کنیم اتفاق جالبی نیست. 

صادقی افزود: من از فوتبال به دور هستم و نمی‌توانند اذیتم کنند. فضای فوتبال ایران به خاطر وجود دلال‌ها مسموم است. لیگ برتر ایران را متاسفانه ۳ دلال بسته‌اند. این دلال‌ها به فدراسیون فوتبال هم می‌روند. اتفاقات تلخی در فوتبال ایران در حال رخ دادن است. 

وی درباره بحث میزبانی ایران گفت: از میزبانی مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ما چه چیزی داریم؟ آیا ۴ نکته‌ای که کنفدراسیون گفته است را داریم؟ من سال ۷۶ در شیرودی بازی کردم. چند وقت پیش به این ورزشگاه رفتم و دیدم هیچ تغییری نکرده است. این کار فدراسیون نیست. کار دولتمردان ماست. سخت‌افزار و نرم‌افزار ما کجاست؟ فدراسیون فوتبال به تنهایی مسولیت زیرساخت را ندارد. ما کدام زیرساخت را داریم که فکر می‌کنیم حتما باید میزبانی را بگیریم و مدعی این موضوع هستیم؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    پیش خودم می گفتم فوتبال ایران در سال 1400 الحمدالله یک روز را بدون حاشیه سپری کرد . که این اقا نگذاشت به یک روز برسد. فورا افتتاح نمود!!! سالی که نکوست از بهار اش پیداست .. بگم بگم فوتبال ایران را اقای صادقی کلید زد . وای به حال فوتبال امسال ما!!! اقای صادقی از کجا به این نتیجه رسیدی که فوتبال ایران را سه دلال اداره می کند . چرا به نهادهای انظباتی این ادم ها را معرفی نمی کنی. اگه مستندنداری چرا اب را زلال می کنی!!! اینقدر حاشیه داری که نگذاشتی از قرن گذشته یک روز بگذرد..
    • 4444 IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      نکنه دلالها از تیم لنگه که دارین حمایت میکنند وما خبر نداریم که البته از انتخاب بازیکنای تیم ملیمون معلومه کی به کیه
  • ذ IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    خود این فرد سر تا پا مشکل داره و فاقد منطق و لمپن هستش. جالبه
  • محمدطاها IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    سلام..سال نو را به ادمین عزیز و همه کاربران خوب خبر ورزشی تبریک میگم..امیدوارم لحظات زندگیتون سرشار از شادی و آرامش باشد،روزگارتون همیشه سر سبز عیدتون مبارک..بعدشم اینکه آقای صادقی حرفاش کاملا درسته ولی چرا جرات نکرد اسم سه تا دلال رو بگه، کلا فوتبال ما همش بگم بگم شده هیچ کس جرات نداره حقایق رو به مردم بگه و همه رو راحت کنه..
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    دولت اگه از استقلال و پرسپولیس دل بکنه قطعا می تونه به این مشکلات برسه آقای صادقی و سایر پیشکسوت های عزیز به جای دعوا سر استقلالی و پرسپولیسی بودن وزارت و...اگه درباره همین خصوصی نشدن صحبت می کردین اوضاع فوتبالمون بهتر بود اگه ما رو می بینید لطفا این موضوع رو جدی بگیرید
  • غریب آشنا IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    با سلام ایکاش بودند افراد دور شده از فوتبال تا نشان دهند چقدر فوتبال ما نا پاک هست تا دست در فدراسیون نداری میتوانی حقیقت را بازگو کنی مانند صادقی بازهم دلو جرائت میخواهد از اشتباهات فوتبال بگوئید
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    استقلال سند و شناسنامه ایران در جهان است این استقلال است که نام فوتبال ایران را در دنیا شناسانده تیم هایی که حتی هنوز اسم باشگاه آنها کلمات یونانی و ایرانی است زیر سایه اقتدار استقلال قرار گرفته اند هر چند با حمایت وزارت ورزش جام های جعلی کسب کرده باشند اما بزرگی میگفت جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است دود اگر بالا رود کسر شأن شعله نیست پس استقلال در آینده ای نزدیک آقایی و سروری اش را بر فوتبال ایران از سر خواهد گرفت و آنهایی که جام های آسیایی استقلال را 4 جانبه می‌نامند فقط یک سئوال را جواب دهند آن زمان که استقلال جام های 4جانبه بدست می آورد شما ها کجا بودید آیا وجود داشتید اگر بودید چرا جام نمی‌گرفتند و اگر نبودید چگونه از روزهای نبودنتان صحبت میکنید (حماسه پنجم شهریور نود ونه را تکرار خواهیم کرد123456)
    • موصی SE ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      جالبش اینجاس مربیای حارجیتون استرا و شفر لحظه ورود به ایران دربرابر سوال خبرنگارا که از فوتبال ایران چه شناختی دارید هر دوتاشون یه جواب دادن علی دایی و علی کریمی و مهدوی کیا رو میشناختن بعد از کی تا حالا استقلال شناسنامه ایرانه
  • وحید IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    کاری به حرفها و کری خونی هاش ندارم ولی این حرفش کاملا درسته..... متاسفانه اون ایجنتی که آقای اسکوچیچ رو به تیم ملی قالب کرد الان داره توی لیست بازیکنان دعوتی دست میبره. چون خیلی از بازیکنان، دعوت به تیم ملی یک آپشن قرارداد براشون محسوب میشه و از اون مهمتر در قرارداد جدید به عنوان بازیکن ملی پوش قراردادش رو افزایش شدید میده که درصد اون ایجنت هم به طبعش زیاد میشه....... دور از جون روزنامه قدیمی خبرورزشی متاسفانه این ایجنت ها در رسانه ها ورزشی بسیار فعال هستند... مخصوصا سایت ورز**... آخرش هم بگم این ایجنت ها به جاهای محکمی وصلن که کسی کارشون نداره، یعنی فقط کارشون رو مالی پیش نمی برن، از قدرتشون هم استفاده می کنن.
  • محسن IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    فوتبال ما اگه پاک بود الان علی آقا کریمی نشسته بود رو تاج و تخت فدراسیون فوتبال ن عزیزی خادم و امثالش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی