نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
قرارداد میلیچ با استقلال بسته نشد/ پرداخت مبلغ به میلیچ به مشکل خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال توضیحاتی درباره وضعیت تمدید قرارداد مدافع کروات استقلال ارائه کرد.

خبرورزشی - کاظم قیم در خصوص آخرین وضعیت قرارداد میلیچ گفت: میلیچ با حسن نیت وارد ایران شد و روز اول با بنده و آقای مددی، مدیر عامل باشگاه جلسه‌ای را برگزار کرد. مذاکرات خوبی میان باشگاه استقلال و میلیچ انجام شده است. میلیچ پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرده و قرار است آقای مددی این موضوع را با هیئت مدیره در میان بگذارد و در آنجا پیشنهادات او بررسی می شود.

وی افزود: اگر کار کمی طول کشیده است به دلیل حضور میلیچ در اواخر سال در ایران و البته تعدد امور باشگاه به همین دلیل بوده است. مطمئنا با شروع روزهای کاری در سال جدید، پاسخ باشگاه به او ارائه می‌شود. باشگاه تعامل خوبی با میلیچ دارد و مشکلی نیست.

معاون باشگاه استقلال تصریح کرد: یک مبلغی هم قرار بود به میلیچ پرداخت شود ولی چون مبالغ ارزی باید به لحاظ قانونی از طریق بانک مرکزی انجام شود، این موضوع به لحاظ نامه‌های اداری و پیگیری‌های لازم، زمان بر است و مطمئنا به زودی مبلغی که قرار بوده به او داده شود، به او پرداخت خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    آخی بزار پرونده دوپینگش و جریمه اش بدن بعد باز از بیت المال بردارید بدید به بازیکنان بیکار
    • مانی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      دروغ و بازم دروغ . میلیچ قراردشو فسخ کرده و و باید دوباره قرارداد ببنده . دلیل مذاکره هم همینه وگرنهدلیلی نداشت با بازیکنی که قراداد داره مذاکره بشه. تیم حکومتی استقلال همیشه فراقانونیه
  • تا ابد سرخ RO ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    نه برادو من،،اين خبرها نيست ،،بعدشم ملت رو جي فرض كردي!!??? طرف قراردادش رو فسخ كرده و از ايران رفته،، كاملا قانوني و حرفه اي طبق مفاد قراردادش،،حالا كه بركشته بايد قرارداد جديد باهاش ببنديد،كه،، خب قانوني نيست،،صد البته كه شما فراتر از قانونين،،،ولى خب واسه اينكه دم يه عده رو ببينيد يه كم زمان لازمه،،كه اونم تعطيلات عيد در اختيارتون كذاشته،مشكل اينم حل ميشه،،همونطور كه مشكل،مظاهري،و مرادي و بلبلي و محمود فكري حل شد!!!!!!!
    • مهدی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      تو اسیا از ملچ استفاده بشه صفحهafcو تیمهای هم گروه کیسه برای کامنت گذاشتن این تخلف بازه بزارید حالا قرارداد جدید ببنده یکجوری انتقام محروم کردن عیسی را ازتون بگیریم که تا سالها یادتون بمونه
  • جناب خان IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    ملیچ را به خاطر دوپینگ خود باشگاه فراری داد مثل مجیدی که چند سال پیش دوپینگ کرد و وقتی لو رفت شبانه از تیم استقلال جداشدوبهدبی رفت. پس کمیته انضباطی و اخلاق چرا به آن ورود نمی کند.
  • سعید IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    عیسی حرکت منشوری و غیر اخلاقی انجام نده محروم نشه اگر به قرارداد غیر قانونی هست شما نصف تیمتون داخل آسیا قراردادشون غیرقانونی بود اگر فدراسیون پرونده سازی نکرده بود الان النصر محکومتون کرده بود از طرفی کارخوبی کرده فسخ کرده دوست داریم دوباره باهاش قرارداد ببندیم تا شماها بسوزید والا برید کامنت بذارید زیر صفحه ای اف سی یالا خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی