نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فتح‌الله‌زاده: مجیدی مقابل من نمی‌ایستد/ من و فرهاد در کنار هم جام می‌گیریم
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده گفت: حقیقتاً به خاطر کرونا و دوم بداخلاقی که مدیران ورزش انجام دادند دیدم که ماندنم به صلاح نیست.

خبرورزشی - علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال می‌گوید محمود فکری روی نیمکت این تیم با اشتباهاتی که داشت نتوانست عملکرد مناسبی به عنوان سرمربی داشته باشد. گفتگوی نوروزی فتح الله زاده را می‌خوانید:

سال ۹۹ چطور بود؟
امسال خیلی برای ما سخت گذشت. کرونا خیلی شرایط را سخت کرد. ما خیلی از دوستان‌مان را از دست دادیم و عزیزانی مانند مهرداد میناوند و علی انصاریان از کنار ما رفتند که واقعا تاسف برانگیز بود.

کرونا گرفتید و از مدیرعاملی استعفا کردید.
بله ما مدل‌های اولیه کرونا را گرفتیم و نمی‌دانستم که باید چه کاری انجام بدهم. خیلی سختی کشیدم و اذیت شدم که با دعای مردم و لطف خدا توانستم این ویروس را شکست بدهم.

گفتند فتح‌الله‌زاده برای فرار از مشکلات استقلال، کرونا را بهانه کرد!
چه مسئولیت عجیبی بوده که بخواهم چنین کاری انجام بدهم؟ من هم چنین چیزی شنیدم اما خیلی بی ربط بود چون من هر زمانی که به باشگاه آمدم. خداراشکر همیشه بدهکار بودیم و الان هم باشگاه هنوز بدهکار است. من حقیقتا به خاطر کرونا و دوم بداخلاقی که مدیران ورزش انجام دادند دیدم که ماندنم به صلاح نیست.

استقلال خیلی تغییر و تحول داشت.
من در مجموع سال‌هاست که می‌گویم تغییر مدیریت باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس تبعات بسیار زیاد و بدی دارد. امروز ما شاهد تغییرات پی در پی هستیم. جایگاه استقلال و پرسپولیس خدا پیغمبری اینجا نیست، اینطوری نیست! این باشگاه‌ها با توجه به کارگزار و اسپانسر اداره می‌شوند. شوخی نیست، یک کارگزار ۱۰۰ میلیارد تومان پول می‌دهد! در این وضعیت نباید باشگاه‌های ما اینگونه باشند و به نظرم یکی از عوامل اساسی آن تغییرات پی در پی در باشگاه‌هاست.

محمود فکری هم آمد و رفت.
من فکر می‌کنم که فکری مظلوم واقع شد یعنی اینکه خودش هم مقصر بود. به نظرم خیلی خوب با بازیکنان، دوستان و هوادارانش ارتباط برقرار نکرد. درست است و قبول دارم که خیلی هم حمایت نشد اما در نهایت بگویم که به فکری فرصت ندادند. 

همیشه می‌گفتید علاقه دارید مجیدی را سرمربی استقلال کنید.
شما مطمئن باشید زمانی که فرهاد جام قهرمانی آسیا را بخواهد بالا ببرد، حتما در کنار من خواهد بود... مطمئن باشید.

اما مدتی رابطه خوبی با هم نداشتید.
رابطه ما بد نشد، فرهاد مثل پسرم است و بالاخره یک عده در این فوتبال هستند و زمان ناصرخان خدابیامرز هم دو نفر وجود داشتند که برای اینکه بخواهند از نام و جایگاه ناصرخان استفاده نکنند، اخبار نادرست می‌دادند! الان هم عده‌ای خلاصه دوست دارند در کنار فرهاد باشند، فرهاد هم بالاخره جوان است و به قول معروف زیر گوش او می‌خوانند. در مجموع مطمئن باشید که فرهاد هیچ زمان مقابل من نمی‌ایستد و اگر هم او را دعوا کنم سرش را بالا نمی‌آورد.

در سال جدید چه آرزویی دارید؟
آرزو دارم که معیشت مردم درست باشد و مردم در سال جدید طعم خوشی‌ها را بچشند و تحریم‌ها برداشته شود. به امید خدا که ارزانی بیاید و هیچ مردی شرمنده خانواده و فرزندانش نباشد.

سکه و دلار را هم پیگیری می‌کنید؟
من چندین بار مقاله نوشتم و همیشه هم می‌گویم که دولت با گران‌تر کردن دلار درست است که چاله‌های ریالی را پُر می‌کند ولی در مجموع به اقتصاد آسیب می‌زند. بعضی از پروفسورهای اقتصادی می‌گویند دلار که ارزان شود اقتصاد ضربه می‌خورد، نه داداش من! شما که دلالی می‌کنید ضربه می‌خورید! بیخودی پس خودتان را دلسوز مردم نشان ندهید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    حاجی خواهشا اینقدر ... نکن شما و رویانیان و ساکت قیمت بازیکنان ... رو ۳ الی ۵ برابر کردید تو لیگ مزخرف ایران زمین دادن ۱ میلیارد هم به بازیکنان حرومه .چون هیچ درامدزایی نداریم و از جیب بیت المال میریزن تو حلق یک عده بازیکن مثل رمضانی کنعانی شیری یزدانی
  • Taj fan boy IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    آفرین بر حاج علی بهترین مدیر 30 سال اخیر استقلال
    • تاجی طبرستانی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
      بدون شک بهترین مدیر پس از انقلاب واسه استقلال بود با اختلاف فاحش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی