سه‌شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
۳ |
۲
مورد عجیب مدافع یاغی استقلال/ رکورد جالبی که ثبت شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد دانشگر با پیراهن استقلال رکورد جالبی به نام خود ثبت کرده است.

خبرورزشی - این مدافع جنوبی که کم حاشیه هم نداشته در چند فصل اخیر از سوی مربیان اخراج و در اختیار باشگاه گذاشته شده است. وینفرد شفر آلمانی در فصل هجدهم یک بار او را به دلیل بی انضباطی از حضور در تمرینات منع کرد و بعد از چند روز این مدافع بخشیده شد و با آبی پوشان تمرین کرد.

در تیم استراماچونی که نظم و انضباط حرف اول را می‌زد، دانشگر نیز اخراج شد و سپس با مساعدت بزرگان دوباره به جمع آبی پوشان برگشت.

محمد دانشگر در فصل قبل هم با آمدن فرهاد مجیدی به جای استراماچونی به خاطر مسائل حاشیه ای کنار گذاشته شد ولی دقیقا در بازی دربی جام حذفی عصای دست فرهاد شد و در دقایق تلف شده و در حالی که پرسپولیس گل محمدی از استقلال پیش بود، گل تساوی را وارد دروازه سرخپوشان کرد تا این دیدار نیمه نهایی در نهایت با ضربات پنالتی به سود آبی پوشان به پایان برسد.

در نیم فصل اول هم که محمود فکری هدایت استقلال را در دست داشت، دانشگر باز هم به دلیل حاشیه اخراج شده بود اما باز هم بخشیده شد و حتی در ترکیب فیکس تیم قرار گرفت.

در نهایت با بازگشت دوباره فرهاد مجیدی روی نیمکت و در آخرین بازی سال ۱۳۹۹ که با گلزنی وی نیز همراه بود، دوباره در متن حاشیه قرار گرفت تا مجیدی دانشگر را اخراج کند.

گرچه وی در اختیار باشگاه قرار دارد و قرار است به زودی حکم وی اعلام شود اما با توجه به اینکه استقلال در لیگ،جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان برود، بطور حتم باز هم دانشگر بخشیده خواهد شد تا دوباره در تمرینات تیم حضور داشته باشد و برای استقلال نیز به میدان برود.

با این حال رکورد اخراج این مدافع یاغی توسط شفر ، استراماچونی، فکری و مجیدی در نوع خود جالب است و جالب تر بخشیده شدن دانشگر با حضور همین مربیان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صامت IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    فرق پرسپولیس واستقلال درهمین نکات است.به جای اینکه قهرمانی های پرسپولیس رابه وزیرووکیل نسبت دهیددنبال این نکات ریزباشید.درپرسپولیس این بازی هاجایی ندارد
  • شاهین IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    یه فرق دیگه هم هست ما دوتا ستاره اسیایی داریم شما دوتا ستاره معاون کلانتر با قلبی ازطلا...............خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    فرق سوم و چهارم هم هست قهرمانی در دسته ۳ و ۶ تایی شدن در ایران و آسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی