نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش مجری تلویزیون به اظهارات جنجالی‌اش علیه فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابوالفضل آقاخانی مجری تلویزیون از فرهاد مجیدی سرمربی استقلال عذرخواهی کرد.

خبرورزشی - مجری شبکه پنج با عذرخواهی از سرمربی استقلال اظهار داشت: از فرهاد مجیدی تمام قد عذرخواهی می‌کنم. منتظر بودم یک عزیزی بیاید بگوید توضیح بدهید و این توضیح خواسته نشد.

در برنامه پنج‌ستاره حدود ده، دوازه دوربین داریم. یک وقت‌هایی صدا را از میکروفن مهمان می‌شونیم. با آن هیاهو و حجم تشویق حضار، آن لحظه اصلانیان صحبت می کرد که کارگردان در گوشی به من گفت: «ابوالفضل جان حرکت کن. من خدا شاهده با صداقت آمدم و غیرحرفه‌ای است کسی اسطوره را مورد خطاب قرار بدهد. چه اسقلال، چه پرسپولیس، سپاهان و تراکتور چه بقیه تیم‌ها. اگر فیلم را ببینید متوجه می‌شوید آن لحظه اسم فرهاد را نشنیدم. از همین جا از هواداران فوتبال، مردم ایران و چه کسانی که طرفدار هیچ تیمی نیستند عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم کار جذابی نبود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    حالا چرا آسمون ریسمون میبافی؟ هر چند ما که توهین وحشتناکی از خنده ایشون دستگیرمون نشد! (فکر کنم اکثر کسانی که اینجور مواقع شلوغ میکنند حتی به خودشون زحمت نمیدن فیلم را یکبار ببینند)
  • کابوي موج سوار IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    شما با يک سيستم فاسد و دروغگو اومديد بالا و الانم داري دروغ ميگي که آن لحظه اسم فرهاد را نشنیدم.
  • محمدطاها IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    خب حالا درسته که قضیه رو خیلی قشنگ ماست مالی کرد ولی خیلی غیر حرفه ای هست که جلوی دوربین در مورد چیزی که نشنیده اظهار نظر کرد حالا هم وظیفه ش بود که عذرخواهی کنه تازه باید پاهای شاه فرهاد رو می‌بوسید و هزار بار میگفت من و صدا و سیما خیلی غلط زیادی کردیم..واقعا از این غلط های زیادی تو شبکه های صدا و سیما که باید بیطرف باشد بر علیه استقلال زده شده یعنی باب شده تو صدا و سیما هر کی بخواد شناخته بشه از این کارها میکنه و بعدش با یه عذرخواهی ماله کشی میکنه..
    • غدیر IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
      جالبه که طرفداران یک تیم از بی اسطورگی به کسی که در اوج بازیگریش حداقل دوبار وسط فصل بدلیل احضار شیوخ و با یه بشکن انها تیمشو ول کرد شده اسطوره و خنده دارتر صداش میزنن شافرهاد
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    چرا پس از یحیو دلال و مافیای فوتبال که کلی سوژه دارد مورد مضحکه و توهین قرار ندادی بی خود کردی که اسم شاه فرهاد بازیکن قرن اوردی
    • تا ابد سرخ IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
      قرن!!!?????!!?? خخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • عامیرزا IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    به قول معروف نکن کاری که بعدا به شکر خوردن بیفتی
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    عیب نداره ما تاجیها ناراحت نشدیم
  • سینا IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    سلام.سال جدید رو به دوستان خبر ورزشی تبریک عرض می کنم سال خوبی داشته باشید. این مجری ناشیانه درباره مجیدی که هواداران خیلی دوستش دارند حرف زد ولی آفرین بهش که شجاعت عذرخواهی رو داشت عذرخواهیش رو قبول می کنیم امیدواریم دیگه تکرار نشه.
  • مهدی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    همون سامان جان گوران خوب خرابش کرد،
  • تا ابد سرخ IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    خدايا نمرديم و معنى اسطوره رو هم فهميديم!!!!! يه بازيكن دويينكي كه وسط فصل و توي اوج مسابقات و از ترس آبروريزي دويينك از فوتبال خداحافظي كرده،،و با نفوذ و رانت ارز دولتي كرفته و باهاش جك تري دي وارد مملكت ميكنه و به خورد جووناي مردم ميده،شده اسطوره يه عده متوهمه شيرين عقل!!!!!! خداوند زياد كنه اينجور اسطوره هاي كيسه كش رو!!!!!!!!
  • بیخیال IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    کاری به ابی وقرمزندارم.اما این همه جنجال آفرینی های صدا وسیمان در چندسال اخیر فقط برای اینکه بگن ما هم هستیم.
  • شاهین IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    فرض کنیم بعضی از دوستان پرسپولیسی مثلا راست میگن و استقلال(تاج) اصلا نه اسطوره نداشته وداره ونخواهد داشت.... سوال.. کدام گزینه درد وسوزش بیشتره گزینه1-بی اسطورگی(استقلال وتاج) گزینه 2-بی ستارگی(قهرمانی اسیا) بعد از گذشت بیش از نیم قرن از تاسیس باشگاه(پرسپولیس-پیروزی) واتمام یک قرن ورود به قرن بعدی(سال 1400)با یک دوجین اسطوره (پروین.کلانی.بهزادی.دایی.کریمی.باقری.مهدوی کیا و....)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی