نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
۰ |
۰
تکلیف رونالدو و پیرلو روشن شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاول ندود در آخرین مصاحبه‌اش به طور صریح اعلام کرده نه آندره‌آ پیرلو جدا خواهد شد و نه کریستیانو رونالدو.

خبرورزشی - در حال حاضر سر و صدای زیادی در اطراف باشگاه وجود دارد. ظاهراً یوونتوسی‌ها خود را برای نقل و انتقالات تابستانی شلوغ آماده می‌کنند. یوونتوس پس از خروج از لیگ قهرمانان کمی در بحران است. امیدهای آن ها برای کسب دهمین عنوان قهرمانی متوالی سری آ با چالش روبه‌رو شده زیرا پس از ۲۷ بازی ۱۰ امتیاز از صدرنشین لیگ یعنی اینترمیلان فاصله دارند.

کریستیانو رونالدو و آندره‌آ پیرلو دو چهره‌ای هستند که انتقادات زیادی را نسبت به باشگاه تحمل کرده‌اند. رونالدو و پیرلو هردو به خروج از باشگاه نزدیک شده‌اند و رسانه‌ها حسابی به این اتفاق دامن می‌زنند.

با این وجود اما نایب رئیس باشگاه پاول ندود ادعا دارد که این دو در باشگاه باقی خواهند ماند. ندود در گفت‌گو با شبکه «دازن» اینطور صحبت کرد: «پیرلو مربی یوونتوس است و خواهد بود. ما با دانستن اینکه با مشکل روبه‌رو خواهیم شد پروژه جدیدی را با او آغاز کرده‌ایم. ما می‌خواستیم کار بیشتری انجام دهیم، اما موفق به انجام آن نشدیم. اکنون هم آرام هستیم چون پیرلو همه چیز را برای تبدیل شدن به یک مربی عالی دارد. تا جایی هم که به من مربوط است، رونالدو باشگاه را ترک نخواهد کرد. او تا ژوئن ۲۰۲۲ قرارداد دارد و می‌ماند. ما خواهیم دید که پس از آن چه اتفاقی خواهد افتاد. کریستیانو رونالدو ما را از نظر فنی به سمت پیشرفت سوق داد. او در ۱۲۰ مسابقه بیش از ۱۰۰ گل به ثمر رساند. کریس پسری ساده است، اگرچه ممکن است از خارج اینطور به نظر نرسد. او نمونه بارز یک بازیکن مدرن است که با استعداد بسیار زیاد و تلاش مضاعف به اهداف باورنکردنی رسیده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی