نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
۰ |
۰
رقم فروش این ستاره بالاتر رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زنبورها باز هم رقم بالاتری برای ستاره نروژی خود تعیین کردند تا هر تیمی به سادگی نتواند او را جذب کند.

خبرورزشیماجرای فروش ارلینگ هالند توسط باشگاه دورتموند هر دفعه پیچیده تر از قبل می شود و رقم پیشنهادی مدام تغییر می کند.

طبق اعلام وب سایت خبری ESPN، باشگاه دورتموند رقم فروش ستاره نروژی خود را بازهم افزایش داده است. اگر تا دیروز ۱۵۰ میلیون پوند برای فروش هالند درخواست شده بود امروز دورتموند رقم ۱۸۰ میلیون پوندی برای آزادسازی ستاره اش تعیین کرده است.

ملی‌پوش نروژی به دلیل بهره گیری از توانایی گلزنی خود به یکی از بهترین بازیکنان حاضر در اروپا تبدیل شده و در این فصل برای دورتموند بسیار چشمگیر بوده است. منچستریونایتد، چلسی و رئال مادرید سه تیمی هستند که به شدت با هالند و مدیربرنامه‌هایش در ارتباط می باشند. با وجود درخشش هالند در فصل جاری اما دورتموند در رده پنجم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد و انتظار می‌رود این مهاجم در تابستان برای پیشرفت و ساخت آینده فوتبالی‌اش از جمع زنبورها جدا شود.

منچستریونایتد هنوز قرارداد ادینسون کاوانی را تمدید نکرده و شایعاتی در رابطه با خروج مهاجم اروگوئه‌ای و بازگشت به آمریکای جنوبی در پایان فصل وجود دارد. شیاطین می‌خواهند یک مهاجم خوب و مناسب به خدمت بگیرند و هالند را به عنوان گزینه ایده‌آل انتخاب کرده‌اند. اما باید دید که آیا هیچ یک از غول‌های اروپایی علاقه دارند هالند را به خاطر پولی که دورتموند برای او درخواست می‌کند به خدمت بگیرند یا خیر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی