تصاویر محل کشف جسد آزاده نامداری/ آخرین جزئیات از مرگ مجری سابق «ورزش امروز»
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی در پی انتشار خبر پیدا شدن جسد آزاده نامداری در منزل مسکونی اش در محل پیدا شدن جسد حاضر شد.

خبرورزشی - قاضی محمد شهریاری با بیان این که هیچ گونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم آزاده نامداری یافت نشده گفت: علت فوت وی، منوط به آزمایش های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

پیکر آزاده نامداری در حالی در منزلش پیدا شده که لباس خانه به تن داشته است. به گفته منابع آگاه، اطراف جسد هیچ نشانه ای از بقایای قرص یا اثری از خودکشی پیدا نشده و بازپرس پرونده با قاطعیت باردار بودن متوفی را رد کرده است. در عین حال آثار ضرب و جرح نیز بر پیکر آزاده نامداری مشاهده نشده است. 

همسر آزاده نامداری که به همراه دختر ۴ ساله شان از چند روز قبل به شمال سفر کرده و در چالوس به سر می بردند در مسیر تهران هستند و قرار است از آنها تحقیقات پلیسی به عمل آید.

زنده یاد آزاده نامداری از علاقه‌مندان به ورزش و به ویژه فوتبال بود و از جمله هواداران استقلال به حساب می‌آمد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

مرحومه نامداری در بهار سال ۹۷ در مسابقه خانم گزارشگر نیز شرکت کرد که گزارشگری کوتاه او از بازی خاطره‌انگیز ایران و استرالیا و لحظه گلزنی خداداد عزیزی، بازتاب زیادی در صفحات مجازی داشت.

آزاده نامداری سابقه اجرای برنامه «ورزش امروز» شبکه جام جم ۱ را برعهده داشت. 

آزاده نامداری در زمان حذف برنامه ۹۰ از عادل فردوسی پور حمایت کرده بود و به انتقاد از فروغی مدیر شبکه سه پرداخته بود. او نسبت به مهاجرت مزدک میرزایی نیز واکنش نشان داده بود.

تصاویر محل کشف جسد آزاده نامداری/ آخرین جزئیات از مرگ مجری سابق تلویزیون

تصاویر محل کشف جسد آزاده نامداری/ آخرین جزئیات از مرگ مجری سابق تلویزیون

تصاویر محل کشف جسد آزاده نامداری/ آخرین جزئیات از مرگ مجری سابق تلویزیون

تصاویر محل کشف جسد آزاده نامداری/ آخرین جزئیات از مرگ مجری سابق تلویزیون

تصاویر محل کشف جسد آزاده نامداری/ آخرین جزئیات از مرگ مجری سابق تلویزیون

در این زمینه بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سارا IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    خدا رحمتش کنه چه خبرای بدی آدم میشنوه خدا به همسر و مادرش صبر بده
  • فرشته IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    اگر با سم از بین رفته باید از خبرهای خودکشی جلوگیری شود چون امکانش هست که سم در مواد غذایی و یا شربتش ریخته باشند یا به زور چیز خورش کرده باشند این دلیل نمیشه که اگر با سم مرده یعنی خودکشی کرده بلکه امکان به قتل رساندنش وجود دارد
  • ایرانی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    مرگ راه حق است یا میمیری یاکشته میشوی.تنهافرقش درارامش بودن روحش است.اگرمقتول بوده قاتلش خودبخودبه سزای اعمالش خواهدرسید.
    • مانی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
      چه نظر عجیبی!! قاتل خود به خود به سزای عملش میرسه!!! اگر اینطوریه پس دادگاه ها رو باید تعطیل کنند چون خود به خود همه قاتل ها به سزای عمل شون میرسن!!!
  • بیتا GB ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    با شخصیت سالمی که ایشون داشتن بعید به نظر میاد ایشون خود کشی کرده باشن! احتمالا یکی از دوستان صمیمی یا اقوامش اونو از سفر باز داشتن و به بهانه عید دیدنی اومدن منزلش و چیزی بهش خوراندن و آثار جرم رو پاک کردن و رفتن تا قتل به حساب نیاد ! چیزی غیر از اینی که گفتم امکان نداره اتفاق بیفته! نقشه کشیدن براش! شوهرش و پدر و مادرش خوب بودن و زندگی آروم و خوبی داشت! هیچ دلیلی برای خودکشی وجود نداره! اینو به عمد از سفر بازداشتن تا زهر حسادت به همچین بانوی زیبایی رو بریزن ، خدا رحمتش کنه
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
      فکر کنم تخیلت قوی هست هنوز هیچ احدی چیزی نمی دونه قاتل را مشخص کردی!!
  • آرتان IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    خدابیامرزدش
  • فیروزه IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    کاش یاد می گرفتیم که ناحق قضاوت نکنیم ،حیف وصد حیف خیلی مرگشون زود بود
  • پرنیا از اصفهان IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    خدا رحمت کنه آزاده جان اصلا باور کردنی نیست رفتنت عزیزم روحت شاد .... چقدر نجیب و سالم و درست بودند واقعا متاسفم و متاثر شدم
  • س. ق IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    آه مادرش می گیرد اگر کسی کشته باشد یتیم بودن کار راحتی نیستش من یتیم مونده ام حالا می دانم قلب بچه اش چطور می تپد باور کنید سالهاست جگرم از تب می سوزد همیشه دستم تو قلبم هستش وقتی یکی اسم مادرش را صدا می کند قلبم خون می شود
  • کاوه IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    خدا بیامرزدش ولی مگه دیگه چه خبره . یک مجری که بیشتر نبوده . خدا به پدر و مادرش صبر بده . دخترش هم بزرگ میشه و اصلا یادی نمیکنه که مادری داشته . چه خبره انقد شلوغش میکنین . همه جای دنیا مرگ و میر به هر شکل اتفاق میوفته .
  • علی اکبر رنجبر بایع کلایی. نکا IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    سلام.به نام خداوند بخشنده مهربان. روحش شاد باد. و ما هم درغم ایشان شریک وخداوند به خانواده اش وفامیلان صبر اعطا نماید. علی اکبررنجبربایع کلایی. دبیر بازنشسته نکا(مازندران)‌ . ‌
  • مهدی IN ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    انالله وانا الیه راجعون.کسی فعلا نمیدونه چه اتفاقی افتاده.هرچه که هستخدا کنه خودکشی نباشه.چون واقعاخودکشی کار حرامی است وروح فاعلش در عذاب است.خداوند رحمتش کنه.
  • شقایق IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    بیچاره جوان بود بچه نوزاد داشت
  • علی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    خدارحمتش کنه خدا از کسی که به این روز انداختش نگذره ایشالا سزای کارشو ببینه که حتما میبینه
  • عسل IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    فققققققط بفکر بچشم چن روزه.از جلو چشمام نمیره طفلک چ میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی