نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حمله تند باشگاه استقلال به کاپیتان سابقش/ تنها افتخارت گلزنی در دربی با لباس رقیب است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شاهرخ بیانی، پیشکسوت تیم استقلال، اخیرا در مصاحبه‌ای به بهانه بروز کرونا در این تیم به مجموعه مدیریتی و مربیان استقلال حمله کرد که حالا با واکنش تند مدیررسانه‌ای این تیم روبه روشده است.

خبرورزشی - محمد کاظمی، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال که خود یکی از افراد مبتلا به کرونا در این تیم است، درخصوص مصاحبه شاهرخ بیانی گفت: استقلال این روزها بار دیگر در مسیر موفقیت قرار گرفته و شادی را به دل‌های آبی هدیه کرده که به نظر می‌رسد این مسئله، دلشوره و نگرانی آدم‌های خاص را در پی داشته به‌طوری‌که از هر طریق دست به کار شده‌اند تا بار دیگر مسیر موفقیت استقلال را به سنگلاخ تبدیل کنند!

متن کامل مصاحبه شاهرخ بیانی: 

او افزود: پیشکسوتی که شاید تنها و تنها موفقیت زندگی‌اش گلزنی برای رقیب دیرینه و گره کردن مشت‌هایش برای هواداران استقلال بوده و هیج‌کس آخرین مصاحبه حمایتی او از استقلال را به یاد نمی‌آورد، ابتلای چند عضو تیم به کرونا را دستاویزی برای حمله به آبی‌ها قرار داده و ارکان باشگاه را مورد هجمه قرار داده تا از این طریق حواشی تازه‌ای به استقلال تحمیل و شاید ارادتش به رقیب دیرینه را تکمیل کند!

کاظمی ادامه داد: کرونا در همه دنیا وجود دارد و حتی بازیکنان بزرگی نظیر کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، زلاتان ابراهیموویچ و ... هم به آن مبتلا شدند بنابراین ربط دادن آن به ضعف مدیریت یا مربیگری نوعی فرافکنی است و اصلا مشخص نیست چه ربطی به مدیریت و مربیان دارد. او در حالی از مدیریت و مربیگری باشگاه و تیم صحبت می‌کند که کسی به یاد ندارد حتی هدایت یک تیم نونهال یا نوجوان را برعهده داشته باشد و در حالی از دریافت پول‌های «خداتومانی» می‌گوید که گویی یادش رفته در زمان بازیگری، پیراهن مقدس آبی را به چند متر زمین فروخت که البته دوستان هم معرفت به خرج داده و از اهدای همین چند متر زمین هم دریغ کردند تا او خیلی چیزها را به راحتی و مفت از دست داده باشد!!

مدیر رسانه‌ای استقلال افزود: شاید در ابتلای چند مهره استقلال به کرونا افرادی مقصر بوده باشد که در جای خود اقدام لازم درخصوص آنها صورت خواهد گرفت اما چرا فردی که ادعای استقلالی بودن دارد در حد همان ادعا هم رفتار نمی‌کند و در آستانه شروع دوباره لیگ و همین‌طور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا این‌گونه سنگ سرمربیان رقیب را به سینه می‌زد و مصمم است استقلال را با حاشیه‌ای جدید مواجه کند؟!

کاظمی در پایان گفت: ای کاش به جای این‌که عقده‌های خود را بر سر تیم و جوانانش و همین‌طور پیشکسوتانی که امروز در تیم مسئولیت دارند، خالی کنید در این برهه حساس حامی تیم می‌بودید تا از این طریق اشتباهی که ۳۵ سال پیش مرتکب شدید را جبران کنید ولی گویا اعتقاد دارید حرکت آن زمان شما اشتباه نبود و با حرف‌های خود مصمم هستید بر درستی تصمیم آن روزتان صحه بگذارید بنابراین توصیه می‌کنیم از این پس نگران تیم اصلی خود باشید و اجازه بدهید استقلال به راه خود ادامه دهد و قطعا آبی‌ها پیشکسوتان دلسوزتری دارند که در مواقع لزوم چراغ راه تیم و نفراتش باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    اتفاقا آقای بیانی کاملا درست میگه. مقصر شمایی که میزاری بازیکن هرکاری بخاد بکنه. مدیریت صفر..
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    شاهرخ بیانی یک یاغی است. مثل هاشمی نسب و نیکبخت و نادری و منشا. اما حرفای درستی میزنه.
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    البته ای کاش بیانی هم به پیروزی نمیرفت ولی در کل مدیریت استقلال مشکل داره. امیدوارم یه روزی ما هم مثل سپاهان بشبم
  • الدوچرخه چی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    تا تقی به توقی میخوره یه سری که اصلا تا حالا توپ فوتبال از نزدیک ندیدند وبا رانت و پارتی و رفیق بازی به فوتبال راه پیدا کردند زود اون چهارتا اسمی رو که چند سال تمرین کردند تا یاد بگیرن رو بزبان میارن !رونالدو ومسی!!! رونالدو ومسی کجا وتیم درپیت عستقلال کجا!!! اقلا یه جام ومقامی بیارید بعد شروع کنید به منم منم کردن.با این مدیریته شلم شورباشون لیگ و فوتبال و خودشون رو مسخره کردند وحالا تازه هر کی هم به این کارهاشون ایرادی بگیره محکوم میکنند چون مسی ورونالدو هم کرونا گرفتن کسی نباید به این باصطلاح مدیران خورده بگیره!یک میلیاردم افتخاراتی را که این بازیکنان با تیمهاشون اوردند رو بیارید بعد خودتون رو با اونها مقایسه کنید!!!
  • ناشناس CH ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    وای خدا کیسه کش ها اسباب خنده هستند خخخخخ
  • ناشناس CH ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    وقتی نان مردم بدبخت بخوری می شی این حال روزت انگار نه انگار طرف اسطوره باشگاه کیسه بوده آخه نرخ به روز خور تا حالا دیدی مربی از قرارداد کم کنه که بوقچی رسانه ای کیسه اینو می زد اقتدار
  • غضنفر IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    این جوابیه فقط یک چیز را مشخص میکنه؛ استقلالیا فقط مشمول این ضرب المثل میشن که میگه دشمن دانا بلندت میکند بر زمینت میزند نادان دوست! اما متاسفانه یا برای ما خوشبختانه استقلالیا علاقه خاصی به دوستی هایی از جنس دوستی های خاله خرسه دارند.
  • شمسعلی. US ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    جناب کاظمی دست بالای دست بسیار است فرهاد مجیدی با دسیسه و نیرنگ و با کمک امثال شما فکری و دارو دسته اش را کله پا کردید حالا دیگران هم همان بلا را بر سر باند فرهاد مجیدی می آورد بشینید و تماشا کنید
    • امیر علی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
      کار به کجا کشیده که کاظمی در مورد شاهرخ بیانی صحبت میکنه... جناب کاظمی امثال شماها زیاد اومدن رفتن اونایی که همیشه جزء تاریخ باشگاه هان همین پیشکسوت ها هستن که تو همه شرایطی دلسوز تیمشونن، والا شماها با یک بشکن عوض میشید
    • حمید علوی CA ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
      دوستان آدمای کوچیک معمولا سعی میکنن از دوطریق خودشون رو مطرح کنن و بزرگ نشون بدن: ۱) از دور با یه آدم بزرگ میجنگن ۲) پشت آدم بزرگ راه میرن تا روزیکه اون آدم افتاد اینا دیده بشن. بنظر میاد این آقای کاظمی قدرناشناس و حد نشناس که حتی همسایه ی بغلیشون هم نمیشناسدش راه اول رو برای دیده شدن و مطرح شدت انتخاب کرده.
  • پارسا IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    اینجوری بخوای حساب کنی نصف پیشکسوت های استقلال تنها افتخارشون گلزنی تو دربی برای تیم رقیبه...... گندشونم هاشمی نسبه که برای اولین بار تو دربی ها، استقلالو چوبله کرد.... رونالدو هم نقض قرنطینه کرد که کرونا گرفت بعدش کلی اذیت شد وعذر خواهی کرد و کلی توضیح داد. تازه اون که رونالدو بود. وقتی طرز تفکر مدیراشون اینجوری باشه از بازیکنا چه انتظاری میشه داشت.خوده مجیدی متوجه شده باید مدیرت کرد وتازه شروع کرده به جریمه، بعد طرف داره چی میگه
  • آبی ترینم IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    بعنوان یه هوادار صدآتیشه استقلال به آقاشاهرخ توصیه میکنم اگ عاشق استقلالی حمایتش کن.ادم عاشق معشوق خودشو تو رسانه ها نمیکوبه.بزار بهت افتخار کنیم ک روزی در مردمی ترین تیم ایران بازی کردی وازش خاطراه داریم
  • مجهول الهویه IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    راست میگه دیگه. اونی خوبه که بگه از رقیب حمایت میشه، رقیب سوگلی وزیره، وزیر پرسپولیسی و ... یه چیزی تو مایه های صادقی و رفقا.
  • کیسه کش منفور US ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    شاهرخ بیانی با این مصاحبه ی خود چه آتشی به خرمن کیسه کشا زده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • حمید علوی CA ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    من واقعن متاسفم آدمایی در باشگاه استقلال نشستن که تنها توانایی که دارن زبون درازی کردن هست. شرم آوره. شاهرخ خان بیانی سالها در استقلال از جون مایه گذاشت و مرتب هم که در پرسپولیس بازیرکزد باز هم مثل مرد از جون برای تیمش مایه گذاشت و این بسیار قابل تقدیره. اگر به تیمش خیانت میکرد و به استقلال گل نمیرد کار درستی مرده بود؟؟!! این کسی که با بی منطقی چنین حرفی به شاهرخ خان بیانی زده، در حد اینکه امضا از ایشون بگیره هم نبوده حالا چوبی به دری خورده ‌و اومده در باشگاه استقلال، حد و حدود خودش رو بدونه. بنده شخصن به عنوان به استقلالی قدیمی خیلی خیلی به شاهرخ خان و به گلی که به استقلال زد احترام میذارم چون نشون داد مرده و به تیمی که برای بازی میکنه خیانت نمیکنه. حرف‌هایی هم که در مورد ضعف مدیریت تیم منجر به کرونایی شدن کلی از اعضای تیم زد کاملن منطقی و درست بود. این که به حساب خودش پاسخ شاهرخ حان رو‌ داده، چون حرف حساب نداشته مجبور سده حرف مفت بزنه. کاش دوستان جوان ما میدیدن وقتی شاهرخ خلن برای استقلال منصورخان بازی میکرد چطور از جون‌مایه میذاشت و همه جای زمین بود.
  • مجید IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    این آقا بهتره اول تاریخ استقلال و بازیکنانش را مطالعه کنه مگه میشه کسی ندونه شاهرخ بیانی کیه
  • حسن IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    شما عددی نیستی راجع ب بازیکنان قدیمی حرف بزنی این دفاع شما به نوعی خودزنی هست تا دفاع
    • حامد هستم IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
      یه جوری حرف می‌زنین انگار مدیررسانه‌ای به تشخیص خودش موضع می‌گیره و با سلیقه خودش شدت این موضع‌گیری رو انتخاب می‌کنه! یعنی واقعا شما نمی‌دونین مدیررسانه‌ای (نه فقط ایشون در استقلال، بلکه هر فرد دیگه‌ای در هر باشگاه دیگه‌ای که این پست رو داره) صرفا یک آدمِ رسانه‌ایه تا ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته باشه، اما حرفی که می‌زنه و سیاستی که در پیش می‌گیره، چیزیه که مدیریت باشگاه براش تعیین می‌کنه. به خصوص در همچین موارد مهمی که پای یک پیشکوست وسطه و واکنش منفی هوادارها کاملا قابل پیش‌بینی و انتظاره، مطمئن باشید مدیررسانه‌ای هرگز بدون نظر (بخونید دستور!) مدیریت حرفی نمی‌زنه و آتش‌بیارِ ناآرامی‌های دور و بر تیم نمی‌شه! پس این واکنشی که به اسم «واکنش مدیررسانه‌ای» خوندین، در واقع «واکنش مدیریت باشگاه» بود که می‌خواسته پیشکسوت‌هایی که ساز مخالف می‌زنن رو سر جاشون بنشونه. حالا برای انتقادات و حمله بعدی هواداران، چه کسی بهتر از یه فرد کم‌ترشناخته‌شده، که به قول دوستان امروز میاد و فردا دیگه نیست؟ ساده نباشیم.
    • حسن IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
      آقا حامد برا من کاظمی و مدیر باشگاه هیچ فرقی نمیکنه هرکی به بازیکنان قدیمی بی احترامی کنه ارزش نداره
  • اصغر نامی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    آقای بیانی بزرگ تیم ماست و هر حرفی میزنه برای استقلاله شمایی که معلوم نیست این چند روز از کجا پیدا شده در حدی نیستی که برای اسطورهای ما تعیین و تکلیف کنی آقای کاظمی مدیریت شما و دوستانتان امثال خلیل زاده و مددی رو هم دیدیم
  • جناب خان IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    اتفاقا اینبار مقصر اصلی بابا لنگدراز است که باعث کرونای استقلالیها شده منظورم عمران زاده است.
  • شاهرخ IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    کاظمی حد خودتو بدون شاهرخ بیانی صد تا مثل تورو می ارزه تازع بازیکن تیم ملی هم بوده پات از گلیمت درازتر نکن
  • علی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    جناب کاظمی اصلا کی تورا به باشگاه راه داده الان زبون درازیمکنی
  • عزیز IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    خاک بر سر مدیری که قهرمانی آسیا کاپیتان سابقش رو جزافتخارات نیمداند شاهرخ بیانی یکی از بزرگان تاریخ استقلال است و حقش است از تیم انتقاد کند این چه جوری به خودش اجازه میده به یکی از اسطوره های باشگاه بتازد از کجا آمده اند اینها ؟؟ چرا باید هر کسی که انتقاد میکند را دشمن فرض کرد ؟ استقلال با این مدیران به هیچ جا نخواهد رسید
  • hamedm8 GB ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    شاهرخ درست میگه، مدیریت باید قوانینی وضع کنه و جریمه سنگین در نظر بگیره تا بازیکنا بدون ماسک هر جمع و محفلی پا نذارن
  • هومن CA ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    خیلی زشت هست که با شگاهی با قدمت و اعتبار مثل استقلال اینچنین با یک انتقاد از یک پیشکسوت هم تیمی چنین جبهه میگیره و عقده گشایی میکنه و آبروی طرف میبره و ... تازه فیگور باشگاه فرهنگی و مردمی رو هم یدک میکشن مدیر های باشگاه افراد موجهی از نظر اخلاقی نیستتد و تا وقتی فرهنگ درست اخلاقی در با شگاه رایج نشه خبری از موفقیت برای تیم نیست
  • محم IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    یه غلطی کرده آقای کاظمی ندید بدیدا اینطوری میشن
  • علی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    اصلا شاهرخ خان رو میشناسی ؟میدونی چرا رفت پرسپولیس؟ وقتی نمیدونی لطفا سکوت کن جدیدا شاید ندونن ولی ما قدیمیهای استقلال یادمونه که شاهرخ ازمتعصب های تیممونه / خداوکیلی تا امروز توفوتبال ما کسی یک جمله یا یک مورد سراغ داره که علی پروین به استقلال توهین یا بی ادبی کرده باشه ؟ اگه کسی سراغ داره بیاد ازمن جایزه بگیره / شاهرخ فقط به خاطر یک مسئله ای که به خودشان میدانند رفت پرسپولیس ولی نامرد نبود هرجابود باتعصب بازی میکرد وفوری برگشت به خانه ی خودش/ حالا تو دوریالی که فرق توپ و گلابی رو تشخیص نمیدی راجع به یکی ازاسطوره های نازنین وحقگوی ما جسارت میکنی / شاعرمیگه ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست . عرض خودمیبری و زحمت مامیداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی