نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واکنش پرسپولیس به احتمال محرومیت دوباره آل کثیر/ تمرین جنجالی دردسرساز می‌شود؟
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مسئولان پرسپولیس تاکید کرد که نگران محرومیت دوباره عیسی آل کثیر نیستند.

خبرورزشی -  عیسی آل‌کثیر از ۱۴ فروردین می‌تواند پرسپولیس را در لیگ برتر و سایر مسابقات رسمی همراهی کند و به شایعات زیادی که در مورد حضورش در تمرینات پرسپولیس ایجاد شد، پایان بدهد.

عده‌ای فیلم  و عکس هایی را در صفحه رسمی AFC گذاشتند تا شاید عیسی با محرومیت مجدد مواجه شود اما یکی از مسئولان پرسپولیس در این مورد گفت: «عیسی هیچ مشکلی ندارد و کاری خلاف قانون انجام نداده که کنفدراسیون فوتبال آسیا او را مجددا محروم کند. ما نگران محرومیت مجدد او نیستیم و در صورت صلاحدید یحیی گل‌ محمدی این بازیکن می‌تواند در بازی شنبه با پدیده مشهد پرسپولیس را همراهی‌ کند.»

در این زمینه بخوانید:

البته شنیده می‌شود احتمال حضور فیکس آل‌کثیر در بازی شنبه خیلی کم است و باید دید گل‌محمدی برای این بازی نام عیسی را در لیست مسافران مشهد قرار می‌دهد یا نه؟

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا SE ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    سالها بعد کتابها مینویسند که چه شد ایرانیان به یکدیگر رحم نمیکردند ! متاسفم میبینم به جای رقابت سالم جو بد تخریب و هزار کار زشته دیگه رواج پیدا کرده باور کنید این نفرت پراکنی اتفاقی نیست
  • محمد MD ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    متاسفم برای روزنامه ای که عبارت ورزش رو برای خودش انتخاب کرده ، متاسفم واقعا یک جو شرافت رو ، نمی بینیم ، اون زمان که عیسی رو برای دیدار ماقبل فینال محروم کردند ، آب توبه نخوردند الان هم رفتند عکی گرفتند و فیلم گرفتند و تو روزنامه خودشون میذارند بد بخت و بیچاره هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی