بدترین خاطره مهرداد میناوند از زبان یک استقلالی/ کاش پسرم این ماجرا را نمی‌دید!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سهراب بختیاری‌زاده می‌گوید یکی از اتفاقاتی که همیشه در ذهن میناوند او را آزار می‌داد ماجرای فیلمی بود که از او منتشر شده بود.

خبرورزشی - سهراب بختیاری‌زاده یکی از دوستان نزدیک مهرداد میناوند بود.

مدافع سابق استقلال در خصوص تلخ ترین خاطره میناوند می‌گوید: «ما خیلی با هم نزدیک بودیم و رفت و آمد زیادی داشتیم که در واقع او جزئی از خانواده‌ام بود. وقتی مهرداد را از دست دادم انگار که برادرم را از دست دادم. یک نکته‌ای را که هر چند از گاهی تکرار می‌کرد درباره آن فیلمی بود که در ویلا از او گرفته بودند. آن فیلم را پخش کردند که خیلی او را ناراحت کرده بود و به آن خاطر همیشه آن را در ذهن و قلبش داشت. همیشه به من می‌گفت که اگر کار غیرقانونی انجام داده بود باید جریمه می‌شد نه اینکه فیلمی از آن پخش شود و بعدها فرزندش ببیند و به نوعی سرخورده شود. این خیلی برای او اذیت کننده بود و مهرداد واقعا یک استعداد و هنرمند واقعی بود و اعتماد به نفس باعث شده بود که در کارش خیلی موفق باشد. واقعا می‌‎گویم که خیلی حیف شد و زود رفت. باورش برای من خیلی سخت است و دلم تا ابد تنگ او می‌ماند. او بی وقفه عاشق زندگی بود و خیلی با انرژی بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    شما رو بخدا همه لان تصمیم بگیرند این عادت فیلم و عکس و وویس پخش کردن رو ترک کنند ببینید چه بلایی اومد سر آزاده نامداری و میناوند و اون خانم محترم معلم دلسوز که میخواست ریاضی درس بده.
  • جعان IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    واقعا خدا لعنت کنه کسایی که فیلم وعکس زندگی خصوصی مردم را منتشر میکنند چی میخان اینا جواب خدا را بدهند؟با این کارشون چه بلایی سر اونا میارن؟خداوند ابروی هر کسی که ابروی دیگران را میبره ببره.امین
  • مهرداد IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    خداوند رحمتشان کند وخداوند عاملان همچین کارهای ک دنبال بردن ابروی دیگران هستند لعنتشان کندانشالله خیر نبینن تو زندگیشون ک با عقل سالم و هوشیاری دست ب چنین کارهای آزار دهنده ای میزنند
  • فرانک IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    مهرداد عزیز یکرو بود، عزیز بود، هر چی ام پشت سرش بگن بازم دوسش داریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی