نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حمله تند فرزند جعفر کاشانی به وزیر ورزش/ آقای وزیر چرا دروغ می‌گویی؛ موقع حکم گرفتن رسول‌پناه پدرم زنده نبود/ از اسم پدرم سوءاستفاده نکنید
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

فرزند جعفر کاشانی کاپیتان سابق تیم ملی و عضو قدیمی هیئت مدیره پرسپولیس در مصاحبه با ورزش سه از وزیر ورزش گلایه تندی کرد.

خبرورزشی -  مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان بالاخره در مصاحبه‌ای نحوه انتصاب مهدی رسول‌پناه در هیئت مدیره و مدیرعاملی پرسپولیس را توضیح داد و گفت: «رسول‌پناه با مرحوم کاشانی در باشگاه شاهین بودند. ابتدا عضو هیئت مدیره و البته عضو علی‌البدل بودند و با تشخیص اعضای هیئت مدیره به سرپرستی رسیدند. او هیچ وقت دندان پزشک من نبود و این حرف ها بسیار عجیب است.»

در این زمینه بخوانید:

حالا پس از این اظهارات که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت، حمیدرضا فرزند جعفر کاشانی، پیشکسوت فقید باشگاه پرسپولیس به گفته های سلطانی‌فر و ادعای دوستی پدرش با مهدی رسول‌پناه واکنش نشان داده است. کاشانی می‌گوید که رسول‌پناه با پدرش هیچ ارتباطی نداشت و اتفاقا می‌خواست که از اعتبار جعفر کاشانی سوء استفاده کند.

حمیدرضا کاشانی به فارس گفت: پدرم سالیان سال در باشگاه شاهین فعالیت کرده و افراد زیادی به باشگاه پرسپولیس و شاهین رفت و آمد می کردند. این دلیل نمی شود که کسی بخواهد از این رفت و آمدها برداشت رفاقت کند. مرحوم پدرم با رسول‌پناه ارتباط نزدیکی نداشته است و اصلا پدر من وقتی رسول‌پناه در باشگاه حکم گرفته در قید حیات نبوده است.

وی افزود: رسول‌پناه بعد از فوت پدر من عضو رسمی هیات مدیره شد. قبلا هم در این باره صحبت هایی شده بود و در مورد پدرم حرف زدند. اینکه عده ای بخواهند اشتباهات خود را سرپوش بگذارند و از اسم پدر من خرج کنند ناراحت کننده است. پدر من در انتخاب رسول‌پناه نقشی نداشته است. در این چند روز دوستان نامدار پدرم و بزرگان فوتبال در تماس با من از این وضعیت ابراز ناراحتی کردند که چرا برخی می خواهند با نام او در مورد تصمیمات خود صحه بگذارند.

پسر کاشانی ادامه داد: از پدر من به عنوان یکی از اسطوره های فوتبال و ورزش در اخلاق یاد می کنند. همه دغدغه پدرم فرهنگ و اخلاق در ورزش بود اما اینکه بخواهند در چنین شرایطی  که این اتفاق ها را رقم زدند از اسم پدرم هزینه کنند ناراحت کننده است. او در نقطه مقابل با لمپنیزم، اتهام زنی، توهین و ادبیات تند بوده و سالها دلسوزانه برای شاهین، پرسپولیس و فوتبال زحمت کشیده و نام نیکی از خود به جای گذاشته و خدمات زیادی داشته است. اینکه بخواهند در چنین شرایطی از اسم پدرم استفاده کنند و مدام برخی افراد بعضی تصمیماتشان را به نام پدر من نسبت دهند دور از انصاف است و مراتب ناراحتی خانواده خود را اعلام می کنیم. برای باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اخلاق در فوتبال پررنگ تر شود و شاهد برخی این بی اخلاقی ها نباشیم.

او به ورزش سه نیز گفت: این که بعد از یک سری اتفاقات، یک سری آدم ها می‌آیند و اتهام می‌زنند، عجیب است. بعضی آدم ها دچار اشتباهات فاحش هستند و با عملکردشان، جامعه ای را دل‌آزرده و خشمگین کرده‌اند. بعضی هم می‌آیند و در چنین شرایطی از اسم مثبت افرادی مثل پدر من که در قید حیات نیستند، سوء استفاده می‌کنند، اصلا کار درستی نیست. چرا دروغ؟ آن فرد هیچ رابطه ای با پدر من نداشته و من هیچ موقع از پدرم اسم ایشان را نشنیدم.

حمله تند فرزند جعفر کاشانی به وزیر ورزش/ آقای وزیر چرا دروغ می‌گویی؛ موقع حکم گرفتن رسول پناه پدرم زنده نبود/ از اسم پدرم سوء استفاده نکنید

حمیدرضا اشرف کاشانی درباره حضور خود در کنار پدرش گفت: من خیلی مواقع کنار پدرم بودم و حتی موقع انتخاب آقای گرشاسبی و طاهری آنجا بودم که رفتند دفتر وزیر. حتی موقع انتخاب آقای انصاری فرد. پدر من بودند که گفتند آقای طاهری مدیرعامل باشد ولی آقای رسول‌پناه نه آشنایی خاصی با پدر من داشت، نه دوستی ای و نه حتی کاری باهم کرده بودند.

فرزند جعفر کاشانی همچنین با کنایه به رسول‌پناه گفت: شخصیت و رفتار و منش پدر من با افرادی که چنین ادبیاتی دارند متفاوت است. از اسم پدر من استفاده نکنند او زنده نیست اما ما خانواده او زنده هستیم و می‌دانیم که با چه کسانی رفت و آمد کرده‌اند. چندین نفر از قدیمی های باشگاه پرسپولیس به من زنگ زدند و گفتند این چه خبری است که آقای سلطانی‌فر داده و می‌خواهد از اسم پدر تو خرج کند. آقای رسول‌پناه قبلاً هم گفتند من با پدر شما دوست بودم که این درست نیست. حداقل رفتار و کردارتان را مثل او کنید.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید: پدرم چندین سال در باشگاه شاهین رفت و آمد داشتند و طبیعی بود که با خیلی از افراد برخورد داشته باشد اما این موضوع دلیل بر اینکه این برخوردها موجب آشنایی عمیق با طرفین شود، نمی‌شود. با توجه به شخصیتی که پدرم داشتند خیلی‌ها نزدیک به ایشان بودند. در ضمن این موضوع را هم باید بگویم زمانی که آقای رسول‌پناه در پرسپولیس حکم گرفتند پدر بنده در قید حیات نبودند.

حمید رضا اشرف کاشانی تاکید کرد: اینکه باب دوستی و آشنایی عمیقی بین پدرم و آقای رسول‌پناه شکل گرفته باشد اصلا فراهم نبود و ایشان به عنوان یک مشتری در باشگاه شاهین رفت و آمد داشت. با توجه به اخلاق و رفتاری که پدرم داشت و همه اهالی ورزش به آن آگاه هستند، ایشان فردی اخلاق مدار و به دنبال احترام متقابل بودند و هیچگاه تخریب شخصیت در شان پدرم نبود. از زمانی که خبر مربوط به رابطه و حمایت پدرم از آقای رسول‌پناه شکل گرفت، خیلی‌ها تماس گرفتند از جمله پیشکسوتان پرسپولیس که با توجه به شناختی که از آقای کاشانی داشتند اطمینان خود را بابت رد این موضوع اعلام می‌کردند.

وی تاکید کرد: اینکه از اسم پدر برای سرپوش گذاشتن روی اشتباهات خود سوءاستفاده می‌کنند. همه افراد برای ما قابل احترام هستند اما برخی حرف‌ها در این مقطع باعث آزرده خاطر شدن خانواده و خصوصا روح آن مرحوم می‌شود. با این حال ما برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران بزرگ و قابل احترام آن تحت هر شرایطی آرزوی موفقیت داریم و اینکه بتوانند به عنوان باشگاه به موفقیت در آسیا دست یابند.

وی در پایان با اشاره به صحبت های وزیر ورزش گفت: بدون اجازه و برای سرپوش گذاشتن روی اشتباهات خود از اسم پدر من خرج نکنید. اشتباه کردید؛ بسیار خب اما چرا این کار را میکنید؟ چرا می‌گویید مورد توجه فلانی است که در بین ما نیست و اصلا ارتباطی هم با آن فرد نداشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    مسعود سلطانی فر و مهدی تاج توجه کنند که بابت خسارتی 170 میلیارد تومانی که برای دو باخت مقابل عراق و بحرین به مارک ویلموتس دادن محاکمه خواهند شد و بعد باید این پول را از دارایی های خودشان به اموال بیت المال برگردانند.
    • مولر از المان DE ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      پیشنهاد خوبی هست... ولی امکان ندارد... چون اگه هر مسولی بار اشتباهات خود را بر دوش می کشید الان همه چی گل بلبل بود. کسی نمی توانست ریالی از بیت المال تلف کند
  • مهر آفرین پارسی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    خدا بیامرزه پدر پرسپولیس بزرگ رو آقا کاشانی. آقایان سلطانی فر،تاج،ساکت،بهاروند، تا دو ماه دیگه باید در محضر دادگاه مردم ایران جواب پول ویلموتس و برداشت از حساب پرسپولیس و تزریق کردن به تیم الستقلال جواب بدید و آن روز نزدیک است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی