نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
وقتی برادر جای برادر را در تیم ملی گرفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تورگان آزار جای برادرش ادن آزار را در ترکیب تیم ملی بلژیک گرفت، اما در یک بازی ساده عملکرد خوبی از خودش نشان نداد.

خبرورزشی - برتری با ۸ گل مقابل بلاروس، راه صعود بلژیک به جام جهانی ۲۰۲۲ را آسان‌تر کرد و به نظر نمی‌رسد شیاطین‌سرخ در گروه‌شان مشکلی برای صعود داشته باشند.

بلژیک بدون ادن آزار درخشان‌تر بود. ادامه مصدومیت های او در رئال‌مادرید باعث شد از لیست بازی‌های بین المللی بلژیک خارج شود. با این حال شیاطین سرخ اروپا برادر کوچک‌ترش را داشتند تا جایش را پر کند؛ البته در بخش معمولی بودن. بازیکن دورتموند یعن تورگان آزار به طور کامل مقابل بلاروس بازی کرد. با استراحت دادن به کوین دبروینه، صحنه برای درخشش تورگان آزار آماده شد تا در مقابل یکی از تیم‌های درجه چندمی فوتبال اروپا در مرکز بازی قرار گیرد. با این وجود بازیکن ۲۷ ساله تقریباً یک تماشاگر در زمین بود، در حالی که هم‌تیمی‌های او نمایش چشمگیری را داشتند.

در مجموع تورگان فقط یک شوت به سمت دروازه حریف زد و موفق به ایجاد یک موقعیت جدی گل هم نشد، که با توجه به سلطه تیمش بر بازی بسیار ناامیدکننده بود. این در حالی است که او در پیروزی ۳ بر یک بلژیک مقابل ولز آخر هفته گذشته گلزنی و پاس گل داشته بود.

تورگان باید به دنبال ایجاد کاری با عملکرد خوب برای افزایش اعتماد به نفس باشد. قابل پذیرش نیست که یک هافبک خلاق در جایگاه تورگان آزار در بازی که تیمش توفان به پا می‌کند به‌هیچ‌وجه تأثیرگذار نباشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی