نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
۰ |
۰
ادامه نابسانی در تیم مدعی؛ جدایی یکی از مربیان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم مدعی شهرداری آستارا هم چنان از بی توجهی مدیران شهری رنج می‌برد و بار دیگر خبر رسیده تمرینات این تیم به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده است.

خبرورزشی - این در حالی است که هفته دوم از دور برگشت لیگ یک 18 فروردین آغاز می شود و طبیعی است در چنین روزهایی تمرینات تیم شهرداری آستارا همانند دیگر تیم های دسته اولی با جدیت خاصی دنبال شود.

مهدی حسینی نسب دستیار پایان رافت مربی است که در آستانه جدایی از تیم شهرداری آستارا قرار دارد. او درباره آخرین وضعیت تیم و خود می گوید: تیم به دلیل مشکلات مالی تمرین نمی کند. من هم در آستانه جدایی از تیم هستم. در صحبت هایی که با باشگاه داشتم درخواست حقوق ماهیانه و هم چنین هزینه های اسکان را داشتم اما نسبت به این موضوع بی توجهی می شود و هیچ توافقی در این زمینه با هم نداشتیم  و از سویی باشگاه حاضر نمی شود فسخ قرارداد من را صادر نکند و ناگزیر هستم به کمیته انضباطی شکایت کنم.

گفتنی است شهرداری آستارا در پایان نیم فصل قهرمان دسته اول شده بود اما به دلیل مشکلات مالی و بی توجهی نسبت به پرداخت دستمزد ها در هفته نخست دور برگشت و در خانه 3-1 در برابر شاهین شهرداری بوشهر شکست خورد و صدرنشینی را از دست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی