نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
۰ |
۵
خشم بانوی پیر برای سه بازیکن خلافکار!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه یوونتوس سه بازیکن خود را به دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی جریمه خواهد کرد.

خبرورزشی - نشریه ایتالیایی «استامپا» با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه یوونتوس قصد دارد وستون مک‌کِنی، پائولو دیبالا و آرتور را به دلیل شرکت در میهمانی که در خانه مک‌کنی هافبک آمریکایی بانوی پیر ترتیب داده شده بود و به خاطر بی‌توجهی به محدودیت‌های کرونایی، جریمه کند.

بر اساس این گزارش، هافبک پیشین شالکه این میهمانی را ترتیب داده است و دیبالا و آرتور به همراه دیگر دوستان‌شان در آن شرکت داشته‌اند، این در حالی است که برگزاری میهمانی‌های شخصی در کشور ایتالیا به دلیل محدودیت‌های کرونایی وضع شده، ممنوع است.

همسایگان مک‌کنی در تماس با پلیس برگزاری این میهمانی توسط هافبک آمریکایی یوونتوس را اطلاع دادند، اما وقتی پلیس به محل مدنظر مراجعه می‌کند کسی در را به روی مأموران باز نمی‌کند.

در ابتدا از وارد شدن مأموران به داخل خانه جلوگیری شد، اما در ادامه با پافشاری پلیس پس از یک ساعت آنها وارد خانه می‌شوند و سه بازیکن یوونتوس به همراه دوستان‌شان را در آنجا رویت می‌کنند.

در حالا حاضر محدودیت تردد از ساعت ۱۰ شب تا پنج صبح در سراسر کشور ایتالیا به اجرا در می‌آید، این در حالی است مأموران پلیس حوالی ساعت ۱۱:۳۰ شب به منزل مک‌کنی مراجعه کردند.

حاضران در این میهمانی به اتهام مقاومت برابر پلیس در خطر بودند، اما طبق قوانین فعلی ایتالیا در نهایت تنها ۴۰۰ یورو جریمه شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی