نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۶
۶ |
۳
مطمئنم قهرمانی پرسپولیس در آسیا را خواهیم دید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران این تیم در دنیا بی نظیر هستند. بازیکنان ایرانی در آسیا بی‌نظیر هستند و اطمینان دارم قهرمانی آسیا دیر یا زود برای پرسپولیس رخ می‌دهد.

خبرورزشی - «آندری‌ پانادیچ یکی از چهره‌های مطرح فوتبال کرواسی که سابقه بازی در تیم‌هایی مانند هامبورگ، اشتروم گراتس اتریش، ناگویای ژاپن را در کارنامه دارد، در فصل اول حضور برانکو در پرسپولیس به عنوان دستیار وی فعالیت کرد اما به خاطر بیماری پدرش مجبور به بازگشت به کرواسی شد. او در بازگشت مدتی هم در کادر فنی تیم ملی کرواسی پیش از جام جهانی فعالیت کرد. بخش‌هایی از گفتگوی او با ایرنا را در زیر بخوانید:

* من روزهای خوبی را در پرسپولیس داشتم. با وجود اینکه زمان زیادی در این تیم نبودم همیشه حس می‌کنم که هوادار پرسپولیس بزرگ هستم.

* پرسپولیس از همان زمان روند خوبی را در پیش گرفت و معلوم بود که سرانجام این تیم به قهرمانی ختم می شود. امیدوارم این قهرمانی‌ها همچنان ادامه دار باشد.

* تا جایی که امکانش باشد بازی های پرسپولیس را می بینم اما زیاد این فرصت پیش نمی‌آید اما همیشه پیگیر شرایط تیم بودم و واقعا بردهای متوالی پرسپولیس خوشحال کننده است.

* بازیکنان ایرانی در آسیا بی نظیر هستند و مطمئن هستم قهرمانی پرسپولیس در آسیا دیر یا زود رخ می دهد.

*  دلم برای بی‌نظیرترین هواداران دنیا یعنی هواداران پرسپولیس تنگ شده است و امیدوارم زودتر آنها را از نزدیک ببینم.

* مهدی طارمی آن زمان از بهترین بازیکنان ما بود و از همان زمان نشان داد که توانایی تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ را دارد. برای او خوشحال هستم که این چنین در فوتبال اروپا در تیم بزرگ پورتو می درخشد و امیدوارم همین روند را حفظ کند. پورتو هم باشگاه بزرگی است. او نشان داد که بازیکن بزرگی است و در سطح اول فوتبال اروپا هم می تواند بدرخشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عامیرزا IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    آره البته قهرمانی پیروزی در آسیا رو توی خواب خواهید دید
  • تاج اصیل اریایی IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    دعا کن پاپا مسعود لنگی بشه رئیس کنفدراسیون اسیا و همچنین مانع حضور بازیکنان تاج کبیر توی مسابقات جام باشگاههای آسیا بشه،،،، بیژن حیدری هم بشه داور فینال ،،، البته پاپا مسعود قشقایی را با نام جعلی لنگ بفرسه مسابقات اسیایی بدون شک آنوقت لنگ قهرمان خواهد شد
  • آرمانی IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    همه ب بزرگی پرسپولیس اعتراف میکنن ب بازیکنها باکیفیتش ب هوادارها بی نظیرش این ک کیسه کشا میان در مورد سرورشون عقده گشایی میکنن همه از سوزش هست و ب نظر من کیسه کش ب جا افتخار ب اون قهرمانی 4 جانبه ب قهرمانی تو دسه 3 بیشتر بها بدن چون دسه سه تعداد تیم ها ب مراتب بیشتر با کیفیتر بوده خخخ
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    کیسه کش شما با حمایت داورا و کمیته انضباطی و سازمان بازرسی و مجلس و وکیل و وزیر و سفیر و دلارهای آسیایی پرسپولیس کبیر و آمار به ای آف سیرک و النصر هم به جایی نرسیدین،اگه تولی پرس قزوین و مرصاد شیراز جای شما رفته بودن الان پر افتخار تر از شما بودن اسم این تیما برات آشناست؟
  • gaber IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    همیشه بازیکنان پرسپولیس و هوادارنش یک سرو گردن قویتر از استقلالی‌ها بوده و هستند
  • ویتوریا IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    اره ، همونطورکه دو بار قبل قهرمان شدین بازم میشین .آمار صد در صد شکست تو فینال رو یدک میکشین بازم از رو نمیرین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی