شکایت از نادری و حکم فیفا علیه استقلال صحت دارد؟/ توضیحات مهم مدیر استقلالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مدیران استقلال درباره خبر محرومیت نادری و حکم فیفا علیه استقلال توضیحاتی داد.

خبرورزشی - پیرامون انتشار شایعاتی درباره ممنوعیت بازی محمد نادری در ترکیب استقلال و شکایت باشگاه کورتریک بلژیک از این بازیکن حرف و حدیثهای زیادی مختلفی در محافل خبری و فوتبالی براه افتاد تا در نهایت یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این باره توضیحاتی ارائه کرد که مشخص می کرد این بازیکن هیچ مشکلی برای همراهی استقلال در رقابتهای لیگ برتر یا هر تورنمنت دیگری ندارد.

این فرد آگاه گفت: طبق توافقی که با مسئولان باشگاه بلژیکی داشتیم قرار بوده در ۳ قسط مبلغ رضایت نامه محمد نادری را پرداخت کنیم و تا امروز هم تعهداتمان را اجرایی کرده ایم.

این فرد مسئول گفت: قسط اول به موقع و حتی یک روز پیش از موعد اعلام شده پرداخت شد و موعد پرداخت قسط دوم ۲۰ آوریل یعنی حدود سه هفته دیگر است و همه چیز طبق برنامه و توافقات قبلی پیش می رود.

این مدیر استقلالی گفت: این شایعات در جهت تخریب روحیه کلی تیم استقلال براه می افتد و از این رو کمیته حقوقی باشگاه منتشر کنندگان این اخبار کذب را به حال خودشان رها نمی کند و از طریق مراجع ذیربط قضایی پیگیر همه این موارد خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    میگن دروغگو فراموش کار میشه.تا دیروز ادعا میکردن نادری خودش قراره پول رضایت نامشو بده حالا اعتراف میکنن یه روز زودترم پول طرفو خودشون پرداخت کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی