نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
لایپزیش – بایرن‌مونیخ؛ تعیین سرنوشت بوندس‌لیگا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حساس‌ترین نبرد بوندس‌لیگای آلمان امشب برگزار خواهد شد که اگر لایپزیش موفق شود از بایرن‌مونیخ امتیاز بگیرد، کورس قهرمانی همچنان داغ خواهد ماند.

خبرورزشی - مشب از ساعت ۲۱ در هفته بیست‌وهفتم بوندس‌لیگای آلمان، تیم‌های بالانشین به مصاف هم خواهند رفت. لایپزیش فرصت دارد تا با شکست دادن بایرن‌مونیخ همچنان کورس قهرمانی را داغ نگه دارد.

لایپزیش؛ آخرین فرصت
چند فصلی می‌شود که در تعقیب بایرن هستند و به نوعی جای دورتموند را گرفته‌اند. حریف سمج باواریایی‌ها ۴ بازی آخر را به آنها نباخته. تیم ناگلزمن شاید امشب کورس قهرمانی را دوباره داغ کند. لایپزیش می‌تواند اختلاف را به یک امتیاز برساند و وحشت را در دل بایرنی‌ها ایجاد کند. روند شکست‌ناپذیری‌شان نشان می‌دهد وقوع چنین اتفاق بعید نیست.

بایرن‌مونیخ؛ بی‌لِوا به پیش
فرصتی متفاوت برای بایرن‌مونیخ که نشان بدهد بدون لواندوفسکی هم مسیرش را طی خواهد کرد. بایرنی‌ها که بهترین و آماده‌ترین تیم سال گذشته فوتبال اروپا بوده‌اند، می‌خواهند با فلیک در فصل جاری هم افتخارات را تکرار کنند. در بوندس‌لیگا مثل همیشه صدرنشین هستند و اگر امشب هم پیروز شوند اختلاف ۷ امتیازی خیال‌شان را راحت خواهد کرد. نهمین قهرمانی متوالی خیلی دور نیست.

آخرین جدال
در دیدار رفت که نبردی هیجان‌انگیز بود، دو تیم به تساوی ۳-۳ رسیدند. برای بایرن، موسیالا و مولر (۲ مرتبه) گل زدند و برای لایپزیش هم انکونکو، کلایورت و فورسبرگ موفق شدند دروازه بایرن را باز کنند.

آمار بازی
۹) از وقتی لایپزیش به بوندس‌لیگای یک آمده، مقابل بایرن‌مونیخ فقط یک برد داشته، در ۴ بازی شکست خورده و در ۴ بازی هم به تساوی رسیده است.
۴) ۴ نبرد آخر لایپزیش و بایرن‌مونیخ برنده‌ای نداشته و با تساوی خاتمه یافته است.
۸) شکست‌ناپذیری لایپزیش در بوندس‌لیگا به ۸ بازی متوالی رسیده که بهترین آمارشان از این حیث است.
۶) در ۹ بازی قبلی لایپزیش و بایرن، ۶ مرتبه دو تیم در جایگاه‌های اول و دوم جدول بوندس‌لیگا قرار داشته‌اند.
صفر) این که لایپزیش از روبرت لواندوفسکی گل نخورده می‌تواند یک افتخار برای این تیم باشد! لِوا به همه رقبای بایرن در بوندس‌لیگا گل زده، اما با توجه به مصدومیتش در بازی امشب هم فرصت نخواهد داشت دروازه لایپزیش را باز کند، درست مثل بازی رفت که در گلزنی ناکام بود. ستاره لهستانی اگر مقابل لایپزیش گل می‌زد اولین بازیکنی بود که به همه تیم‌ها در یک فصل گل می‌زند.

مصدومان و محرومان
مارسل هالستنبرگ و آدام سوبوسلای قطعاً نمی‌توانند برای لایپزیش بازی کنند. کوین کمپل هم محروم است. آنخلینیو و کونراد لایمر هم شرایط‌شان مشخص نیست. روبرت لواندوفسکی، کورنتن تولیسو، آلفونسو دیویس و داگلاس کاستا مصدومان بایرن هستند. ژروم بواتنگ هم محروم شده.

ترکیب احتمالی دو تیم
لایپزیش:
گولاچی، کلوسترمن، اوپامکانو، اوربان، موکیله، زابیتسر، آدامز، هایدارا، انکونکو، اولمو و شورلوت
بایرن‌مونیخ: نویر، پاوار، زوله، آلابا، هرناندس، کیمیش، گورتسکا، سانه، مولر، کومن و گنبری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی