نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرمربی اسبق تیم ملی ایران بازی تیم اسکوچیچ را نپسندید!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی با سوریه تاکتیک خاصی از تیم ملی ندیدم و بیشتر از همه خلاقیت فردی بازیکنان به چشم آمد.

خبرورزشی - حشمت مهاجرانی درباره برتری ۳ - صفر  ایران برابر سوریه و شرایط فنی تیم ملی در این دیدار تدارکاتی، نگاه انتقادی دارد. او توصیه‌هایی به دراگان اسکوچیچ کرد که مطالعه این نکته‌ها خالی از لطف نیست:

*هدف از انجام بازی دوستانه قبل از مسابقات مقدماتی جام جهانی، ایجاد هماهنگی بین بازیکنان است که از باشگاه‌های مختلف در تیم ملی دور هم جمع می‌شوند و سرمربی هم این فرصت را دارد تا تفکراتش را در تیم پیاده کند.

*اگر تیم ملی با همین نفرات می‌خواهد برابر بحرین قرار بگیرد که جای بحث وجود ندارد ولی اگر قرار است نفرات دیگری اضافه شوند، چرا نباید از آنها در بازی‌های دوستانه استفاده کنیم؟ ما از لحاظ انجام بازی دوستانه در تنگنا هستیم و طبیعتا سرمربی تیم باید از نفراتی که برای انجام بازی با بحرین در برنامه‌هایش قرار دارند استفاده کند.

*من بازی بحرین و اردن را مشاهده کردم و سوریه را بهتر از بحرین دیدم. سوری‌ها در این بازی دفاع ایران را تحت فشار قرار دادند و دفاع راست ما آسیب‌پذیر بود به همین دلیل محمود المواس بارها از آن سمت خطرناک ظاهر شد و دیگر بازیکنان سوریه هم دفاع ما را به دردسر انداختند.

*واقعیت این است که بازی دلچسبی از تیم ملی ندیدم و در طول بازی حرکاتی نداشتیم که روی کار گروهی یا یک تاکتیک تمرین شده باشد. در این بازی تاکتیک خاصی از تیم ملی ندیدم و بیشتر حرکات انفرادی بازیکنان و خلاقیت فردی آنها به چشم آمد. امیدوارم تا فرصتی که در اختیار داریم چند بازی دوستانه دیگر انجام دهیم تا به شرایط خوبی برسیم. الان وقت جوانگرایی یا تغییرات جزیی و اساسی در تیم ملی نیست و باید برای بازی با بحرین نفراتی را انتخاب کنیم که در میادین بین‌المللی تجربه کافی داشته باشند.

*عراق می‌تواند حریفی دردسرساز برای ما باشد، آنها تیم خوبی دارند و ازبکستان را هم شکست دادند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار تیم ملی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    هر چی حشمت خان بگه.
  • شمسعلی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    حشمت خان تاجییییییی اصیل قدیمیییی و ادم حسابی بمونی تا ابد برای این فوتبال.این فوتبال ادم هایی مثل شما منصورخانو ناصرخان و میخواد نه ادمهاییی ک قبل انقلاب با .... عکس مینداختن بعد انقلاب بخاطر منافعشون با.......... بعد هم اسطوره رقیب محسوب میشن و هزارتا لقبی ک برای دیگرون بوده رو بهش نسبت میدن
  • هوادار فوتبال IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    تیم ملی ایران زمان اسکوچیچ تا حالا سه تا اردو داشته و در هیچ کدام از اون ها همه بازیکنان مد نظرش رو به طور کامل در اختیار نداشته از طرفی فدراسیون نتونسته بازی های دوستانه مناسبی تدارک ببینه چه انتظاری از سرمربی دارین؟ من هم نمی دونم چه اصراری هست حاج صفی فیکس بازی کنه یا مثلا بر چه اساسی میلاد محمدی بازیکن فیکس دفاع چپ هست میشه زیاد انتقاد کرد ولی باید منصف هم بود.
  • کابوي موج سوار IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    واقعا ما هواداران هم نگاهي که حشمت خان به بازي هاي تيم ملي دارند رو داريم ولي نميدونم چرا اينقدر اسکوچيچ و وحيد هاشيمان از کار خودشون و نتايجي که اين بازي براشون داشته تعريف ميکنند. آخه مثه روز روشنه که با اين سبک بازي نميتونيم از اين گروه صعود کنيم. اونقدر از خودشون تعريف ميکنند که آدم گاهي پيش خودش فکر ميکنه چقدر خنگه و خودشو سرزنش ميکنه، بعد که يکي مثه حشمت خان مياد و هم نظر با ماست يه مقدار اميدوار ميشه. يعني اونقدر قشنگ دروغ ميگن که آدم باور ميکنه و حتي به افکار خودش شک ميکنه. بايد تا کي روش جايي ديگه نرفته استخدامش کنيم چون با اسکوچيچ اگه از اين مرحله به سلامت عبور کنيم (که اونم از غير بچه ها خواهد بود نه اسکوچيچ) ولي در مرحله بعد صد درصد به مشکل ميخوريم. اصلا چرا از بچه هاي تيم ملي نظر سنجي نميکنند. شايد به خاطر رو دربايستي با هاشيمان هست که صداشون در نمياد ولي مطمئنا اونا هم از اسکوچيچ قلبا راضي نيستند و دلشون با کي روش هست.
  • عباس IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    اگه تو گروه خودمون اول نشیم و دوم بشیم، احتمالش خیلی زیاده که جزو چهار تای برتر دوم باشیم و صعود کنیم از گروه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی