‌تارتار: استقلال را کنترل کردیم/ به دنبال فوتبال زیبا هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در نیمه دوم استقلال را خوب کنترل کردیم و به دنبال حملات و ضد حملات سریع بودیم که البته در این دو خواسته موفق نبودیم.

خبرورزشیمهدی تارتار پس از پایان بازی پیکان مقابل استقلال که با تساوی بدون گل به پایان رسید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بازی تعداد زیادی از بازیکنان آکادمی پیکان را به میدان فرستادیم که دستاورد بزرگی برای باشگاه محسوب می‌شود. بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول پا به پای استقلال پیش رفتیم. در دقیقه ۳۰ اتفاقی باعث شد تمرکزمان را برای دقایقی از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: پیکان خیلی خوب و منظم بازی کرد و بازیکنانم تمام آن چیزهایی را که خواسته بودم در زمین پیاده کردند. در نیمه دوم استقلال را خوب کنترل کردیم و به دنبال حملات و ضد حملات سریع بودیم که البته در این دو خواسته موفق نبودیم. به دنبال این هستیم در پایان فصل در جایگاه مناسبی قرار بگیریم. خدا را شکر در این فصل دغدغه سقوط نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: در هر بازی به دنبال این هستیم کیفیت فنی خود را بالاتر ببریم و فوتبالی زیبا را به نمایش بگذاریم که همه از تماشای آن لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    امیدوارم جلوی تیم لنگ تیم محبوب خودت هم کم کاری نکنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی