ایجنت جنجالی یک ستاره دیگر را هم می‌فروشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مینو رایولا تصمیم دارد یک مرتبه دیگر پل پوگبا را به تیمی دیگر انتقال دهد که گفته می‌شود این تیم احتمالاً رئال‌مادرید خواهد بود.

خبرورزشی - باز هم نزدیک به فصل نقل‌وانتقالات تابستانی شد و باز زمزمه‌های جدایی پوگبا در رسانه‌ها پیچید. به نقل از وب‌سایت کالچومرکاتو ایتالیا گزارش شده در حالی که مینو رایولا در پایتخت اسپانیا بود و در مورد انتقال احتمالی ارلینگ هالند با رئال‌مادرید مذاکره می‌کرده، از پل پوگبا هافبک منچستریونایتد هم به عنوان یکی از گزینه‌های انتقال تابستانی‌اش نام برده است. مینو رایولا از سه‌شنبه در اسپانیا به سر می‌برد تا با بارسلونا و رئال‌مادرید در مورد انتقال احتمالی ارلینگ هالند بازیکن جوان دورتموند گفت‌وگو کند. حالا گزارش شده که موضوع فقط به انتقال هالند ختم نشده و پوششی برای انتقال پوگبا نیز بوده است. پوگبا هرگز از حدس و گمان‌های نقل‌وانتقالاتی دور نبوده است. به خصوص در چند وقت اخیر که در مورد آینده این بازیکن فرانسوی بلاتکلیفی کامل وجود دارد. او در منچستریونایتد هرگز کیفیتی که در یووه داشت را تکرار نکرد و نتوانست با تاکتیک‌های مورینیو و سپس سولسشائر وفق پیدا کند. نماینده او مینو رایولا قصد دارد پوگبا را برای ترک منچستریونایتد در چند نوبت به باشگاه‌های مختلف پیشنهاد کند که حالا از رئال‌مادرید به عنوان مقصد احتمالی (حداقل برای مذاکره) یاد شود. 

شرایط قراردادی نسبتاً پیچیده
این انتقال اکنون می‌تواند به واقعیت تبدیل شود زیرا گزارش شده که رایولا با رئال‌مادرید درباره پوگبا گفت‌وگو هم کرده است. از قرارداد پوگبا در منچستریونایتد یک سال باقی‌مانده و به نظر نمی‌رسد که این بازیکن فرانسوی قصد داشته باشد به این زودی‌ها قراردادش را تمدید کند. اگر تابستان امسال او از منچستریونایتد خارج نشود، پیش‌بینی‌ها بر این است که این بازیکن ۲۸ ساله آماده است تا تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر (بخوانید رئال) شود. 

رئال مقصد احتمالی پل
رئال‌مادرید مدتی است که به ستاره منچستریونایتد علاقه‌مند شده زیرا زین‌الدین زیدان یکی از طرفداران بزرگ هموطن خود است. پل پوگبا همچنین علناً تمایل خود را برای بازی در اسپانیا ابراز داشته و اخیراً هم اظهار داشت که بازی در رئال کهکشانی آرزوی او بوده است. اگر پوگبا منچستریونایتد را در تابستان ترک کند به احتمال زیاد رئال‌مادرید مقصد او خواهد بود. جایی که در این چند روز رایولا حسابی برایش مذاکره کرده است. 

شیاطین راضی به حفظ پوگبا یا...  
با این حال منچستریونایتد مشتاق حفظ هافبک خود است و حتی پس از ابراز تمایل بازیکن فرانسوی برای جدایی، علاقه خود را به پوگبا ادامه داد. با این وجود فعلاً منچستر است که تصمیم می‌گیرد در مورد هافبک خود کار را به پایان برساند یا اینکه او را حفظ کند. حال سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا یونایتدی‌ها اکنون پوگبا را برای دشت سود مناسب می‌فروشند یا او را برای یک فصل دیگر در این باشگاه نگه می‌دارند و اجازه می‌دهند با اتمام قراردادش به طور رایگان اولدترافورد را ترک کند؟

منتظر جواب رایولا
منچستریونایتد از طرف خود امیدوار است که ملی‌پوش فرانسوی را به یک توافق جدید راضی کند. حتی گزارش شده در حالی که مذاکرات تمدید قرارداد رسماً آغاز نشده، یونایتد در تلاش است پوگبا را متقاعد کند تا آینده خود را در این باشگاه ادامه دهد. بعید است که تصمیم رئال‌مادرید و منچستریونایتد در مورد پل پوگبا صد درصد نهایی شود چون اینجا حرف آخر را رایولا به پوگبا می‌زند!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی