ماجرای سند خوردن سه دانگ باشگاه پرسپولیس به نام شرکت شستا چیست؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس همچنان درگیر پرونده بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت شستا است و البته هیچ مقام رسمی هم در این باره روشنگری نمی‌کند.

خبرورزشی - در زمستان سال گذشته و قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام شد به دلیل بدهی این مجموعه به شرکت شستا بابت پرداخت مطالبات ۲ میلیون یورویی مارک ویلموتس، این شرکت از طریق اجرای حکم توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده است. 

البته پس از مدتی اخباری از سوی مسئولان شرکت شستا، وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال درباره رفع این مشکل با توجه به پرداخت بخشی از طلب شرکت شستا، منتشر شد. با این وجود در طول ۲۴ ساعت اخیر بار دیگر خبری درباره سندخوردن سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام شرکت شستا مطرح شده است.

پیگیری‌ها گویای این است که ظاهرا تاکنون ابلاغ رسمی و جدیدی در مورد قطعی شدن این امر به باشگاه پرسپولیس نرسیده و مدیران این باشگاه همچنان اعتقاد دارند فدراسیون فوتبال باید بدهی به شستا را از طریق اموال خودش پرداخت کند. 

از سوی دیگر فدراسیون فوتبال هم هنوز به این ماجرا واکنش رسمی نشان نداده و معتقد هستند مواضع فدراسیون همان صحبت های قبلی است. اینکه آیا واقعا سه دانگ باشگاه پرسپولیس به نام شرکت شستا شده یا خیر موضوعی است که فدراسیون فوتبال باید در موردش واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهاب IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    وزیر پرسپلیسییییییییییییییییییییییییییی
  • تاژی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    ضمن تبریک به تمام هوادرهای الستقلال(کیسه ) بابت گرفتن یک امتیاز از پیکان بزرگ در تهران با متد های شاه فرناز بازم مثل همیشه ما قهرمانیم آخه شاه فرناز روی تیم برنده تمرکز داره خ خ خ خ
  • سهراب US ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    وقتی برخلاف تمام قوانین جهانی فیفا، دولت با صحنه سازی وانمود میکنه که فدراسیون دولتی نیست، تو انتخابات دخالت میکنن، کاری میکنن که غیرفوتبالیا بیان در راس فدراسیون، یکی از نتایجش همینه که فدراسیون برای مالکیت یه باشگاه هم تصمیمگیری میکنه. فساد تا کجا؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی