پاسخ باشگاه استقلال درباره شکایت مدافع برزیلی/ پادوانی، خواستار ۹ میلیون دلار غرامت
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال توضیحات خود را درباره شکایت لئاندرو پادوانی را به دادگاه ورزشی CAS ارائه کرد.

خبرورزشی -  لئاندرو پادوانی، مدافع برزیلی پیشین تیم فوتبال استقلال از باشگاه استقلال برای گرفتن غرامت مصدومیتش به دادگاه ورزشی CAS شکایت کرده است. در همین رابطه، این دادگاه از باشگاه استقلال خواسته بود توضیحات و مدارک خود را ارسال کند. باشگاه استقلال نیز حدود دو هفته پیش مدارک درخواستی را به دادگاه CAS ارائه کرد.

پادوانی در لیگ هفدهم و در بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان در اهواز و در نبرد اهوایی روی زمین افتاد و به شدت از ناحیه گردن و پا مصدوم شد. مدافع برزیلی سابق استقلال مدت‌ها در بیمارستان مشغول درمان مصدومیت خود بود. با توجه به اینکه پادوانی توانایی راه رفتن نداشت، مسئولان استقلال او را به مرکز توانبخشی بردند تا تحت درمان قرار بگیرد. پادوانی پس از گذراندن یک دوره طولانی درمان در ایران، تصمیم به بازگشت به کشورش برزیل گرفت. 

باشگاه استقلال پس از اینکه پادوانی از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به فیفا شکایت کرد، مبلغ مورد نظر را پرداخت کرد، اما مدافع سابق استقلال در ادامه خواستار پرداخت غرامت برای پای خود شد و به CAS شکایت کرد. در شکایت پادوانی، او خواستار ۹ میلیون دلار غرامت شده که مبلغ بسیار سنگینی است. باید دید این دادگاه در نهایت چه حکمی صادر خواهد کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    به امید اینکه الدوچرخه محکوم به پرداخت ۹ میلیون یورو به پادوانی شود
    • مولر از برلین DE ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
      خوب که چی!!!! مگه قبلا بدهی استقلال را چه کسی داده!! این هم رویش!!! یک فصل 9 تا بازیکن اوردند خطیر با همه تصفیه کرد.از کجا!!! اتفاقا این بدهی برای پرسپولیس دردسر ساز می شود . باید تامین شود . !! الان بدهی ویلموتس را از فروش ساختمان پرسپولیس می دهند. چرا چون ریس جدید خوب می داند با فشار از پرسپولیس می تواند بدهی سنگین مربی تیم ملی را می پردازد . وگر نه دیگه وزیر ورزش اهرم فشار در فدراسیون ندارد . طبق ایین نامه فیفا ..پس زیاد پی گیر نیست!!!
  • حماسه قشقایی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    آخه ما اگه انقد پول داشتیم خو میومدیم باشگاه لنگ رو میخریدیم
    • ده دقیقه ده نفره IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      خب ما ک وزارت پشتمون نیست مثل شما وگرنه می‌تونستیم جلوی واگذاری ساختمون باشگاهمون رو بگیریم وقتی ۹ میلیون دلار دادید یاد میگیرید یذره انسان باشید و درست رفتار کنید با بازیکنتون
  • مجید IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    به عنوان یه استقلالی میگم خدا کنه بتونه موعق بشه و استقلال رو محکوم کنه چون کار استقلال انسانی نبود با این بازیکن که این همه زحمت کشید واسه تیم
  • مجهول الهویه IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    مصدوم نشد دجار ضایعه نخاعی شد. طفلکی نه میلیون کمشه بقران من که نمیتونم حتی یه دقیقه خودمو جاش بذارم. از اون ور دنیا با شور و نشاط و انرژی اومد روی ویلچیر برگشت.
  • کی روش IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    هر چقدر بگیره حقشه
  • مهدی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    هر جای دنیا رفتاری که با پادوانی صورت گرفت با یک ایرانی انجام میشد آقایون هزار تا بیانیه و مستند میساختن در مورد حقوق بشر تا حقوق مورچه ها ، هر چی بتونه بگیره حق مسلم اش هست و بازیکن بسیار با تعصب و خوبی بود که متاسفانه حیف شد . رفتار ما هم باهاش فاجعه آمیز بود .
  • محمد IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    پرسپولیس خارچشمی تو چشم آن ...... است که تحمل آقایی وبزرگی این باشگاه مردمی راندارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی