پاسخ تند مربی استقلالی پدیده به یحیی/ یک سال است به پرسپولیس رفتی از ماجرا خبر نداری!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یحیی گل محمدی بعد از بازی برابر پدیده گفته بود بلندی چمن ورزشگاه از پیش طراحی شده بود که محمد نوازی مربی حریف جواب او را داد.

خبرورزشی - پیش از بازی روز گذشته پدیده و پرسپولیس فنی تیم میهمان نسبت به بلندی چمن ورزشگاه امام رضا گلایه کرد و بعد از پایان مسابقه نیز این گلایه‌ها به نشست خبری کشیده شد. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری ضمن انتقاد از بلند بودن چمن ورزشگاه گفت: تصور می‌کنم بلند بودن چمن استادیوم امام رضا از پیش طراحی شده بود اما این اظهارنظر واکنش مربی پدیده را در پی داشت. 

محمد نوازی با انتقاد از اظهارات صورت گرفته توسط سرمربی پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: از این صحبت‌ها تعجب کردم چون گل‌محمدی تنها یک سال است در پرسپولیس حضور دارد و خود این مربی پیش از این در مشهد حضور داشت و وضعیت چمن ورزشگاه امام رضا را دیده بود.

وی افزود: اتفاقاً کارمندان ورزشگاه امام رضا معتقد بودند چمن را به همان شکلی که گل‌محمدی به آنها گفته بود کوتاه کردند و او پیش از این در مشهد اندازه چمن ورزشگاه را خودش تعیین کرده بود.

مربی تیم فوتبال پدیده تأکید کرد: از پیش تعیین شده به این مسائل نمی‌گویند، می‌شود داور را از پیش تعیین کرد، برنامه بازی‌ها را از پیش تغییر داد و یا کارهای دیگری کرد اما چمن ورزشگاه را نمی‌شود از پیش تغییر بدهیم، اگر چمن بلند بوده برای ما هم بلند بود و می‌توانیم به بازی‌های قبلی پدیده رجوع کنید و ببینید که تیم ما هم روی زمین فوتبال بازی می‌کند. اتفاقاً از همین روش بر روی زمین به پرسپولیس گل زدیم.

نوازی خاطرنشان کرد: در بازی رفت میلاد سرلک در دقیقه ۳۰ با خطای محرز باید با کارت قرمز مواجه می‌شد اما این اتفاق نیفتاد و ما بازی را باختیم اما کلامی به آن نپرداختیم. این درست نیست که بعد از یک بازی فوتبال و تلاش بازیکنان داخل زمین یک مربی بگوید که چمن ورزشگاه بلند بود و این کار را از پیش تعیین کرده بودند. چهار سال است انواع برنامه‌ها را از پیش تعیین کرده‌اند پس اگر این مدل صحبت کردن خوب است ما هم جواب بدهیم. گل‌محمدی یک سال است به پرسپولیس رفته و شاید خبر ندارد در سه سال قبلش هم همه چیز از پیش تعیین شده بود. در همین بازی روز گذشته داور در میانه میدان خطای هند بازیکن پرسپولیس را نگرفت و همان توپ به گل تساوی حریف تبدیل شد اما ما کلامی حرف نزدیم.یا در یک صحنه لک توپ را مقابل قاسمی نژاد از بیرون محوطه جریمه مهار کرد باز هم ما حرفی نزدیم. در یک صحنه دیگر داور بی احتیاطی مدافع پرسپولیس را درون محوطه جریمه ندید ولی ما چیزی نگفتیم.

وی خاطرنشان کرد: خواهش من این است مربیان و همکاران ما در روزهایی که تیم‌شان در حد و اندازه خودش ظاهر نمی‌شود و یا نتیجه نمی‌گیرند با مطرح کردن چنین صحبت‌هایی زحمات حریفان را به باد ندهند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    فک کنم جناب نوازی داشته ی فوتبال دیگه رو نگاه میکرده
    • پرسپولیس قهرمان IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
      پدیده کلا تو قوطی بود
    • کیسه کشم IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      نواز خودتو بکش شاید رات دادن استقلال ولی بدون آخرش جز چند تا فالوور نوجوون، هیچی نصیبت نمیشه...
  • فرشاد IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    این تو هستی که نمی فهمی چه میگی معلوم نیست چه زدی که چرندیات میگی خودت میگی یک سال از مشهد رفته
  • پرسپولیس عشق IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    چرا همه چیز رو به هم ربط میدهید اشتباهات داوری چه ربطی به چمن داره ؟ اشتباهات داوری اگر برای شما بوده برای ما هم بوده اتفاقا گلی که قاسمی نژاد زد نقطه شروعش پرتاب اوتی بود که داور اشتباها به نفع شما گرفته بود ! و همان تبدیل به گل اول شد در کل داوری خوب نبود ولی هیچ ربطی به چمن نداره بازیکن های ما اصلا نمیتوانستند بدوند ! و مدام لیز میخوردند چه برسه به بازیکن های خودتون که کلا زمین ورزشگاه رو با تخت خوابشون اشتباه گرفته بودند به جای اینکه رسیدگی کنید مدام جواب سوال میکنید بعد میگید چرا سطح فوتبال ما اینقدر پایینه !
  • وحید IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    این کدوم بازی رو میگه ؟؟؟!!!
  • ناشناس IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    شما چی میگی حاضری خور ..عشق دیوید بکهام بار فنی شما اندازه بچه ده ساله هم نیست .
  • لنگ حکومتی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    این یحیی چقدر بچه است ..فقط گریه میکنه..
  • تلنگر IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    دمت گرم نوازی، بعضی ها از جای خود در رفته اند فکر میکنند چمن ورزشگاه هم باید آقای وزیر باید بیاد کوتاه کنه
  • ویتوریا IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    یحیی گل بخودی میخاد تقصیرارو بندازه گردن چمن
  • مولر از برلین DE ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    فوتبال ایران اسیر چند بچه استقلالی هست که الف بای فوتبال را هم نمی دانند . از فوتبال فقط حاشیه را بلد هستند . رحمتی نکونام مجیدی برهانی ......... چمن بیخال. تماشاگر را کی راه داد. مشهد شهر مقدسی هست حرمت مهمان را نگدارید . اون جاهر کسی نباید مربی باشد!!
  • بهبودی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    اقای نوازی چیزی از قلم ننداختی از همسایه هاهم سوال می کردی ببم جان. صحبت از چمن ورزشگاه بود نه سیزده بدر. بعدشم بله شما هم روی همون چمن بازی کردید منتها پرسپولیس اول واسه برد اومد ولی شما اول واسه نباختن وقتی روی چمن هیچکس نتونه روان بازی کنه خوب احتمال مساوی خیلی زیاده حالا بگو به نفع کیه. این جاست که میگن این کجا و آن کجا.
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    آقا یحیی علی رغم اینکه از لحاظ فنی مربی خوبیه توجیه زیاد می کنه متاسفانه اکثرا توجیه زیاد می کنن اینکه جلوی دروازه خالی توپ رو گل نمی کنیم تک به تک رو به اوت می زنیم و مهاجمان در محوطه گیج می زنن ربطی به زمین چمن نداره برانکو چهار سال پرسپولیس بود یکبار هم غر نزد
    • کیسه تیم مظلوم حکومتی IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      زمان برانکووو نمیذاشتم چمن از حد استاندارد بره بالا زمان برانکو مثل بازی نساجی زمین رو پر آب نمیکردن زمان برانکو عرض زمین را دو متر بیشتر نمی‌کردند ... توجه داشته باشی به این جریانات خلاصه بگم زمان برانکو سه تا سرمربی نبودن نکونام رحمتی فکری .. حالا چون پیشکسوت های کیسه شدن مربی همشون دست به دست هم هرکاری که میتونن بکنن که پرسپولیس قهرمان نشه بعد همشون تو یه جبهه حرف همو تایید میکنند ... پس چرا کسی از آقای صادقی که یه جنتلمن واقعی هست شکایت نمیکنه اونم بازیکن کیسه بوده ولی همیشه مردانه بازی کرده و مردانه مصاحبه کرده نه مثل اینا ننه من غریبه ام بازی و بازی به هر روش و کلکی و ناجوان مردانه
  • جک تری دی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    خخخ در حد واندازه خودشان بازی باید 7 بر 2 میشد حالت خوبه جماعت فتوشاپ مکتب دروغ
  • رضا US ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    اقای .... خودتون از این محملاتی که می بافید خنده تون نمی گیره
  • دو ستاره IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    یادش به خیر سانتر های رابونایی نوازی حال ادمو خوب میکرد بعد از تو و خسرو دیگه سانتر خوب نداشتیم .
  • ایمون زاید IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    میگن چوب رو ورنداشته گربه دزده فرار میکنه حکایت محمد نوازی هست آخه کوتاه یا بلندی چمن به تو چه ارتباطی داره مگه اینکه دستت رو شده باشه و درخواست شما به اصطلاح کادر فنی بوده ،نکو نام هم عرض زمین رو جابجا نکرده بود ،این قوم کیسه کش استاد تقلب و ناجوانمردی هستن
  • سرخ ها IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    مرسی نوازی جواب این لنگی های را باید داد
  • تاج IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    دمش گرم، خوب گفته، گل محمدی سیاستهای خودش و به دیگران نسبت داده
  • کجا از اینجا بهتر IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    یحیی گل بخودی و بلال دوپینگی هر موقع ببرن همه چی خوب و گل بلبله. ولی تا مساوی میکنن یا باخت میدن فقط گریه و فرافکنی بلدن.
  • فری عشقی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    جماعت نادی الستقلال عربستان (کیسه ) در مکتب و خونشونه این کارها نباید تعجب کرد؟ اون از نکو نام و اونم از رحمتی و اونم از مجیدی ؟ این دیگه تعجب ندار؟
  • شاهرخ خان IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    کامنت اول: به نظر من مربیان و مسئولین تیمها باید یکی دو ساعت قبل از بازی وارد استادیومها بشن و زمین چمن، تور دروازه، نیمکت مربیان، رختکن و... رو بررسی کنن و در صورت هر گونه تخلف میزبان تا رفع نقص مورد مربوطه از انجام بازی خودداری کنن. همونطور که تیم داماش در فینال جام حذفی_ تا مطمئن نشد که ۳۰۰ طرفدارش توی استادیوم مستقر شدن_ حاضر نشد وارد زمین بشه یا تیم پیکان که تیم فولاد رو مجبور کرد عرض زمین رو به حالت اول برگردونه، یحیی گل‌محمدی هم باید سفت و سخت وایمیساد و تا کوتاه شدن چمن استادیوم اجازه ورود بازیکناش به زمین رو نمیداد. متاسفانه بعضی از مربیان استقلالی (نوازی، مجیدی، فکری، برهانی و نکونام) دنبال اینجور بازیهای کثیف هستن و دست از .....برنمیدارن.
  • شاهرخ خان IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    کامنت دوم: ای‌اف‌سی این چیزا رو می‌بینه که به ما میزبانی نمیده. شدیدا معتقدم ایران لیاقت میزبانی هیچ مسابقه فوتبالی رو نداره. چون نه "وار" داریم نه  تماشاگران زن اجازه ورود به استادیومهای فوتبال ما رو دارن. در صورتی که بعضا می‌بینیم سایر ورزشها (والیبال، وزنه‌برداری و...) چنین اجازه‌ای رو دارن و شاهدیم که زنها بدون هیچ مشکلی وارد استادیومها میشن و مسابقات ورزشی رو از نزدیک می‌بیینن. در گذشته چمن ورزشگاه رو رنگ میکردن، الان چمن ورزشگاه رو کوتاه نمیکنن. در گذشته آب می‌بستن تو زمین الان تماشاچی وارد میکنن تو شرایط کرونایی. همه این چیزها برمیگرده به ناظرین بازی که از شرح وظایفشون آگاهی ندارن و نمیدونن در چه شرایطی یک بازی میتونه لغو بشه یا به تعویق بیفته.
  • علی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    دمت گرم اقای نوازی درد دل همه را گفتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی