نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
اظهارات عجیب مربی معروف پرورش‌اندام/ از تزریق و عضلانی بودن متنفرم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جردن پیترز، مربی معروف پرورش‌اندام با انتشار پستی نوشت: «صادقانه بگویم من از تزریق متنفرم، از این وزن بدنم متنفرم و احساس خوبی ندارم!»

خبرورزشی - جردن پیترز ورزشکار و مربی معروف پرورش‌اندام که شاگردان زیادی از کشورهای مختلف دارد، پس از تأثیر و شوک عاطفی ناشی از مرگ اندی هامان، دیگر قهرمان این رشته، به یک‌باره تصمیم به قطع استفاده از استروئیدها و خداحافظی از دنیای رقابت گرفته است. پیترز در این سال‌ها برای خود هم به عنوان مربی و هم بدنساز نام و آوازه کسب کرد. هرچند او کیفیت لازم را برای داشتن یکی از بهترین‌های جهان نداشت. با این اوصاف، او هنوز هم طرفداران زیادی را در فضای مجازی به خاطر اینکه چیزی شبیه یک هیولا با توده‌های عضلانی است جذب کرده است. او با انتشار پستی در اینستاگرامش توضیح می‌دهد که از مرگ اخیر اندی هامان و همچنین درگذشت لوک ساندو دیگر ورزشکار پرورش‌اندام بسیار متأثر شده است. بنابراین، در تلاش است که سلامتی خود را در معرض خطرهای مشابه قرار ندهد. او تصمیم گرفته که از استفاده از استروئیدها و داروهای هورمونی دست بردارد و در عوض به یک طرح درمانی جایگزینی تستوسترون روی آورد. 

از تزریق و استروئید متنفرم
جردن پیترز با انتشار پستی نوشت: «صادقانه بگویم من از تزریق متنفرم، از این وزن بدنم متنفرم و احساس خوبی ندارم! چطور به نظر می‌رسم، وقتی نمی‌توانم به شما بگویم که عضلانی و سنگین بودن چقدر ضرر می‌رساند؟ دیگر هیچ جایزه‌ای از رقابت‌ها را برنده نخواهم شد و به دنبالش نیستم. از الان هر چیزی که بتواند به من کمک کند تا از تجربیات خود به مردم اطلاع‌رسانی کنم و به آنها یاد دهم را انجام می‌دهم.»

جردن پیترز

مرگ اندی هامان به من شوک داد
جردن از تأثیر مرگ هامان در تصمیمش صحبت می‌کند: «به تازگی اندی هامان درگذشت و این نقطه اوج احساس من بود. هنگامی که من برای اولین‌بار وارد این رشته شدم لذت می‌بردم که اندی چقدر قوی است و بدنش چگونه به نظر می‌رسد. در حالی که من این را در ذهنم دارم اندی اکنون برای من یک درس واقعی است. من چندین دوست داشتم که فوت کردند. اندی یکی از نزدیکترین دوستان من بود که به این خاطر درگذشت و اخیراً لوک ساندو هم گذشت. اگرچه این دو مرگ ارتباط مستقیمی باهم ندارد اما همه با آنچه ما ورزشکاران پرورش‌اندام انجام می‌دهیم آگاه هستند.»

خداحافظی با دنیای حرفه‌ای
پیترز در ادامه به پایان دوران حرفه‌ای و خداحافظی با مصرف استروئیدها اشاره کرد: «بنابراین از همین جا اعلام می‌کنم وقت آن است که این کار را تعطیل کنید. من به شما دوستان نشان خواهم داد که چگونه می‌توانید در دوزهای بسیار پایین به این ورزش نگاه کنید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرمانی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    استروئد استروئده دوز کم زیاد نداره حالا تو ایران ک قضیه خیلی وحشتناک تر هم هست چون روز شب اخبار از کشف داروها مکمل ها دست ساز تو کوچه باغ ها کرج خبر میده حتی بعضا مکمل ها ک با مجوز وزارت بهداشت تو داروخانه ها هستن میبینی تو همین محل ها غیر مجاز پر بسته بندی لیبل میخوره خلاصه ک خواهش میکنم دوستان خیلی مواظب باشن ک ورزش کردن با این مدیریت ضعیف مسولان بی خیال گرون واسشون تموم نشه خدا شاهد برا ی بدن غیر مسابقه ای ک تناسب اندام خوب داشته باشی فقط میخواد ی مقدار زمان بزاری ب جا این آشغالها ب اسم مکمل از مواد پروتئین سالم طبیعی استفاده بکنید
    • Mesbah IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      متاسفانه، دقیقا مشخص نیست این برچسب قانونی وزارت بهداشت رو از کجا میارن.!!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی