دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
۰ |
۵
قصه پیرلو و یوونتوس به سر رسید؟!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد این هفته آخرین فرصت برای آندره‌آ پیرلو خواهد بود.

خبرورزشیشرایط در باشگاه یوونتوس مساعد نیست و ناکامی‌های هفته‌های اخیر این تیم در لیگ قهرمانان و البته سری‌آ احتمال تغییر در کادر فنی را افزایش داده است. نشریه ایتالیایی «کوریره دلاسرا» مدعی شد در صورت شکست در دیدار چهارشنبه شب مقابل ناپولی، باشگاه یوونتوس پس از تنها چند ماه بعد از آغاز همکاری، آندره‌آ پیرلو را اخراج خواهد کرد.

این دیدار معوقه از هفته سوم بوده و بالاخره بعد از جنجال‌های فراوان این هفته برگزار می شود. ناپولی در ماه اکتبر قادر به سفر به تورین نبود، زیرا تست دو بازیکن این تیم مثبت شده بود. در ابتدا و طبق نظر کمیته انضباطی، ناپولی با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شده و یک امتیاز نیز از این تیم کم شد، اما در ادامه دادگاه تجدید نظر حکم به تکرار مسابقه داد.

حالا این دیدار می‌تواند به بازی حکم و زندگی برای پیرلو تبدیل شود. یوونتوس در جدول هم امتیاز با ناپولی در رده چهارم قرار دارد و شکست در این دیدار امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را نیز کاهش خواهد داد.

شبکه اسپورت مدیاست نیز در گزارشی مدعی شد پیرلو در صورت شکست مقابل ناپولی قطعاً اخراج خواهد شد. ممکن است ایگور تودور، دستیار پیرلو تا پایان فصل جایگزین او به عنوان سرمربی موقت شود. همچنین اخباری در مورد احتمال بازگشت مکس آلگری، سرمربی سابق یوونتوس به این تیم نیز منتشر شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی