نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سرنوشت ستاره قرمزپوش به یک باشگاه دیگر گره خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمایل یوونتوس به جذب الکساندر لاکازت باعث شده آینده این بازیکن فرانسوی در آرسنال را تحت شعاع قرار دهد.

خبرورزشی - پیچیدگی‌های مذاکرات یوونتوس با آرسنال بر سر خرید مهاجم فرانسوی توپچی‌های لندن همچنان ادامه دارد. الکساندر لاکازت مهاجم آرسنال از پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته در رادار یوونتوس بوده است. با این حال تاکنون این توافق عملی نشده و گفته می‌شود حتی پس از پنجره نقل و انتقالات آینده نیز می‌تواند به همین ترتیب باقی بماند.

براساس گزارشاتی که از ایتالیا و انگلیس رسیده، یوونتوس ممکن است امضای قرارداد با لاکازت را برای دومین سال متوالی از دست بدهد. این بازیکن ۲۹ ساله پس از فصل جاری آخرین سال قرارداد خود را با آرسنال می‌گذراند اما هنوز لندنی‌ها مذاکرات برای تمدید قرارداد با او را آغاز نکرده‌اند. همین باعث شده رقبا برای خرید لاکازت وارد میدان شوند و پیشنهادهای رسمی و غیررسمی خود را روی میز بگذارند. رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند اوج‌گیری اخیر مهاجم فرانسوی در لیگ برتر، نظر توپچی‌ها را تغییر داده است. مدیریت آرسنال اکنون در حال برنامه‌ریزی برای ارائه قرارداد جدید به لاکازت است تا او را در لندن فراتر از فصل جاری حفظ کنند. 

همتای بلند قامت لاکازت در آرسنال یعنی پیر امریک اوبامیانگ هم در این فصل تلاش زیادی برای تثبیت جایگاهش کرده است. مهاجم فرانسوی به خوبی از کیفیت گلزنی خود استفاده کرد و با درخشش توانست آرسنال را مجبور کند برای تمدید قرارداد برنامه‌ریزی کند. لاکازت از ۱۲ گلی که در فصل گذشته زده بود عبور کرده است. او اکنون در این فصل ۱۳ گل برای آرسنال زده که یکی کمتر از اوبامیانگ است. همین کافی بود تا میکل آرتتا نسبت به لاکازت تغییر موضع دهد و برای تمدید قراردادش به باشگاه چراغ سبز نشان دهد. 

از طرف دیگر، یوونتوس در صورت از دست دادن لاکازت یک راه در پیش دارد و آن خرید دائمی آلوارو موراتاست. موراتا در این فصل ۱۶ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل داده است. یووه باید در این صورت نیم‌نگاهی هم به جلب رضایت مقامات اتلتیکومادرید داشته باشد تا در تابستان دستش خالی نماند. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی