سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
۱ |
۳
ماموریت جدید چند پرسپولیسی برای پیدا کردن جاسوس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اعلام ابراهیم‌شکوری، مدیریت باشگاه پرسپولیس به عوامل این باشگاه دستور داده تا بررسی کنند و ببینند چه کسی ساعت‌ها قبل از هر بازی پرسپولیس ترکیب این تیم را در رسانه‌ها لو می‌دهد.

خبرورزشی - در چند بازی گذشته و به خصوص در بازی این تیم در جام حذفی مقابل مس نوین کرمان، ترکیب اصلی پرسپولیس زودتر از حد مقرر رسانه‌ای شد و مربیان تیم مقابل از چند ساعت قبل می‌دانستند کدام ۱۱ نفر قرار است برای پرسپولیس بازی کنند. این مسئله حساسیت یحیی گل محمدی را در پی داشت و در نهایت مدیریت باشگاه دستور پیگیری را صادر کرد.

در مورد بازی ایران و سوریه هم که دوستانه بود، چنین اتفاقی رخ داد و چند ساعت قبل از بازی ترکیب تیم ملی لو رفت. الان هم پرسپولیسی‌ها به لو رفتن ترکیب تیمشان حساس شده اند و می‌خواهند حداقل کاری کنند که از این به بعد ترکیب تیم لو نرود. در موارد اینچنینی شاهد بوده‌ایم که یک بازیکن ترکیب تیم را به اطرافیان خود اعلام می‌کند و خلاصه ارنج اصلی رسانه‌ای می‌شود. خیلی وقت‌ها نیت خاصی هم پشت قضیه نیست و کسی قصد ندارد مثلاً تاکتیک تیم را لو بدهد اما به هر حال وقتی یک اتفاق چند بار تکرار می‌شود، حساسیت‌ها هم بیشتر می‌شود و در نهایت کار به جایی می‌کشد که مدیرعامل باشگاه شخصاً دستور پیگیری می‌دهد.

پرسپولیس پنجشنبه در تهران به مصاف نساجی مازندران می‌رود و باید دید این بار هم ترکیب این تیم زودتر از حدمقرر رسانه‌ای می‌شودیا جلوی این اتفاق گرفته خواهد شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    خبر ورزشی چرا خبری درباره گذاشتن پرچم پرسپولیس توسط یک از هواداران پرسپولیس در اسکله دوحه در جزیره قشم نمی گذاری . هر خبری درباره الدوچرخه می شود سریع می گذاری بعدش خبر های پرسپولیس را دیر می گذاری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی