نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پورموسوی: صبرم در صنعت نفت آبادان تمام شد/ همه کاسه و کوزه‌ها را سر من شکستند!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: صبر من تمام شده زیرا با وجود مشکلات تیم تمام کاسه و کوزه ها را سر من شکستند.

خبرورزشیسیروس پورموسوی، درباره انتشار پست خداحافظی  با تیم صنعت نفت آبادان با توجه به  مشکلات این باشگاه و گلایه از وضعیت حاکم در فوتبال خوزستان اظهار داشت: می توانم بگویم صبر و تحمل من درباره این مسائل تمام شده است. قرار است فردا نشستی را برگزار کنیم تا درباره این موضوع صحبت شود.

وی افزود: یکی از مشکلات من این است که خیلی‌ها می گویند نفت آبادان هشت هفته است نبرده اما به این موضوع نگاه نمی کنند که نتوانستیم تیم را تقویت کنیم. هیچکس پشت صنعت نفت و باشگاه نیامد و نتوانستیم با این وضعیت از لحاظ روحی و روانی روی بچه های فعلی کار کنیم.

سرمربی تیم صنعت نفت تصریح کرد: متاسفانه یک عده هم که دنبال فرصت می‌گشتند تمام کاسه و کوزه ها سرمربیان و بازیکنان نفت شکستند اما مگر می‌شود تیمی که در نیم فصل اول به آن خوبی بود بدون دلیل دچار این وضعیت شود. تیم من از لحاظ فنی مشکلی ندارد و همان تیم قبلی است. باتجربه تر هم شده اما در حالیکه نیاز به تقویت داشتیم نتوانستیم این کار را انجام بدهیم.

پورموسوی اضافه کرد: تیم‌های دیگر خود را تقویت کردند و در این وضعیت طبیعی است که نفت آبادان دچار افت شود اما برخی فرصت گیر آورده و مرا زیر سوال می‌برند.

وی درباره اینکه مسئولان باشگاه صنعت نفت با حق دادن به کادرفنی با جدایی‌اش مخالفت کرده اند، گفت: تصمیم من برای نجات تیم است و می‌گویم اگر از صنعت‌نفت بروم شاید پول به این باشگاه بیاید. شاید مشکل از من است که برخلاف نفت مسجد سلیمان که در دی ماه پول گرفته به صنعت نفت پولی پرداخت نمی‌شود.

سرمربی صنعت نفت تصریح کرد: هر دو تیم زیرنظر یک وزارت‌خانه هستند و خود وزیر نفت اعلام کرد امسال هزینه‌های این تیم‌ها را می دهم. می‌گویم من بروم تا تیم نفت آبادان از هم نپاشد. به توانایی تک‌تک بازیکنانم اطمینان دارم و می گویم هرچند نتوانستیم تیم را تقویت کنیم اما با تزریق پول می‌توانیم آنها را از لحاظ روحی و روانی به شرایط خوبی برسانیم و از رتبه هشتم پایین‌تر نیاییم.

پورموسوی درباره اینکه در صورت ادامه مخالفت با جدایی‌اش آیا حاضر است به نفت آبادان بازگردد، عنوان کرد: طبق رفاقت با مسئولان باشگاه به صنعت‌نفت آمدم و قراردادم هم به لحاظ مالی خیلی پایین است و هیچ شرطی هم در آن نگذاشتم زیرا می‌خواستم باری از روی مشکلات بردارم و نیامدم به مشکلات اضافه کنم. اگر به این جمع بندی برسیم که ماندن من کمکی به تیم نمی‌کند رفتنم خیلی بهتر از ماندن من است زیرا فقط به فکر موفقیت صنعت نفت هستم.

وی افزود: اگر هم دوستان اعتقاد به ماندنم دارند به تعهدی که داریم وفادار هستم و اگر این موضوع نبود در نیم فصل که پیشنهاد هم داشتم از نفت می‌رفتم. دوست دارم همانگونه که با دوستی آمدم اکنون که تصمیم من برای جدایی است این جدایی با دوستی باشد زیرا شاید در آینده در جایی دیگر با این افراد کار کنم. 

سرمربی تیم نفت آبادان خاطرنشان کرد: سعی دارم مسئولان باشگاه را به جدایی متقاعد کنم زیرا احساس می کنم اگر بروم پول به باشگاه می‌آید. خیلی از هواداران هم تماس گرفته و خواسته‌اند بمانم اما برای این موضوع باید راهکار پیدا کنیم. می‌خواهم با جدایی‌ام بچه‌های تیم از زیر این فشار دربیایند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی