چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲
۰ |
۰
فلیک و بایرن در رویای کشتن پاری‌سن‌ژرمن
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که مسابقه فردا شب برابر پاری‌سن ژرمن هیچ ارتباطی به فینال فصل گذشته ندارد.

خبرورزشی - در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب دو تیم بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ تکرار بازی پایانی فصل گذشته چمپیونزلیگ که قطعاً از زیبایی‌های بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و بسیاری از هواداران فوتبال منتظر آغاز آن هستند.

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن گفت: پاری‌سن‌ژرمن خط دفاع هماهنگی دارد، به همراه یک دروازه بان بسیار خوب و به طور کلی تیمی‌که از کیفیت بالایی برخوردار است. فینال لیگ قهرمانان در فصل گذشته هیچ ارتباطی به این بازی ندارد. این یک مسابقه جدید محسوب می‌شود. پاریس یک مربی جدید دارد و ما می‌خواهیم پیروز شویم و به نیمه نهایی برویم.

فلیک در ادامه گفت: من می‌بینم که همه بازیکنان برای حضور در مسابقه فردا کاملاً آماده هستند. بازیکنانی که امروز در تمرین حضور داشتند می‌توانند در مسابقه فردا بازی کنند. گاهی اوقات شما نسبت به انتخاب ترکیب احساس قطعیت نمی‌کنید بنابراین من می‌خواهم این مسئله را باز نگه دارم و اکنون صحبتی درباره آن انجام ندهم.

فلیک درباره اخبار پیرامون عدم تمدید قرارداد ژروم بواتنگ با بایرن مونیخ بیان کرد: من نمی‌دانم که آیا باید در مورد همه چیز در رسانه‌ها صحبت کنم یا نه. من قبلا نظر خودم را در مورد بواتنگ گفته‌ام و همه از قابلیت‌های او خبر دارند. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این مسائل صحت دارد یا خیر.

هانسی فلیک همچنین در پایان صحبت‌های خود تایید کرد که سرژ گنبری ستاره آلمانی بایرن مونیخ با کمی گلودرد روبرو است و ممکن است مسابقه فردا شب را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی